سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 23560

منافع عمومی بر منفعت شخصی در شهرداری قم ترجیح داده شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه همواره باید منافع عمومی را بر منفعت شخصی و خصوصی ترجیح داد گفت: در گذشته بعضی قسمت‌های برخی مساجد را هم به خیابان اختصاص داده‌اند تا منفعت عمومی تامین شود.
منافع عمومی بر منفعت شخصی در شهرداری قم ترجیح داده شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله محمد یزدی در جریان دیدار شهردار قم با وی اظهار کرد: در مورد مقررات شهری، قانون برای همه است و هیچ کس نباید به بهانه‌های مختلف از زیر بار آن شانه خالی کند.

وی افزود: وقتی قرار است کاری انجام شود ممکن است برخی افراد ایرادی بگیرند ولی اگر کار بر روی حساب و کتاب و قانون باشد نباید به حرف کسی غیر از قانون گوش فرا داد هرچند بعضی ناراضی باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه همواره باید منافع عمومی را بر منفعت شخصی و خصوصی ترجیح داد عنوان کرد: در گذشته بعضی قسمت‌های برخی مساجد را هم به خیابان اختصاص داده‌اند تا منفعت عمومی تامین شود.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که کاری مستند به قانون بوده و بر روی روال شرعی و قانونی حرکت می‌کند نباید به اعتراضات کسانی که منفعت شخصی را دنبال می‌‌کنند توجه داشت.

آیت‌الله یزدی با بیان اینکه خدمات شهرداری را مشاهده می‌کنیم خاطرنشان کرد: در مسیرهای گوناگونی که در شهر تردد می‌کنم این خدمات را می‌بینم بنابراین نباید چندان به اعتراضاتی که منفعت شخصی را مد نظر قرار داده‌اند توجه داشت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxtd0.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما