چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 23574

طرح «فلاح» اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از اجرای طرح «فلاح» با اعزام مبلغ نماز به مناطق محروم و خاص خبر داد.
طرح «فلاح» اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرای طرح فلاح اظهار کرد: این طرح اعزام مبلغ ویژه مناطق محروم عشایری است که بر اساس سهمیه ستاد اقامه نماز کشور ابلاغ شده تا مبلغان اعزام شوند.

وی با بیان اینکه طرح فلاح از اوایل خرداد آغاز می‌شود گفت: مبلغان بر اساس این طرح به مناطق خاص و محروم برای تصحیح قرائت نماز، آشنایی با آثار و احکام نماز و ترغیب و تشویق مردم به اقامه نماز اعزام می‌شوند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۰۰ نفر مبلغ با هدف تشویق ساکنان عشایر و مناطق محروم به نماز اعزام می‌شوند.

وی عنوان داشت: بر اساس درخواست استان‌ها، مبلغان به مناطق اعزام می‌شوند و به تبلیغ چهره به چهره می‌پردازند و بازه زمانی تبلیغ بر اساس درخواست استان‌ها تعیین می‌شود.

ولی خانی یادآور شد: اکنون درخواست شهرهای ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی برای برگزاری طرح فلاح ابلاغ شده است.

وی با اشاره به دوره تربیت مدرس نماز گفت: طلابی که در درس خارج فقه مشغول تحصیل هستند باید برای ثبت‌نام به معاونت آموزش مرکز تخصصی نماز واقع در خیابان صفائیه کوچه آمار، پلاک ۷۰ مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تربیت مدرس نماز دوره یک ساله بوده و کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند، در زمینه تبلیغ،‌ پژوهش و تحقیق به کار گرفته می‌شوند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز عنوان داشت: نماز در قرآن، نماز در روایات، نماز و خانواده، شیوه‌های دعوت به نماز، اسرار نماز و روش‌های مشاوره نماز از جمله مباحثی است که در طرح فلاح ارائه می‌شود.

وی عنوان داشت: افراد پس از پایان دوره در زمینه تبلیغ،‌ پژوهش و تحقیق به کار گرفته می‌شوند و به ترویج معارف و فرهنگ نماز می‌پردازند.

ولی‌خانی با بیان اینکه طرح معراج در قالب تربیت مربی معارف نماز برگزار می‌شود، گفت: تهران، گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری از جمله شهرهایی است که این طرح اجرا شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaymnu.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما