چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 23595
توسط 2 مسئول مورد تأکید قرار گرفت:

هم‌افزایی ظرفیت‌های سپاه قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه قم و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با برگزاری نشستی بر ضرورت همکاری این دو نهاد برای رسیدن به هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود تأکید کردند.
هم‌افزایی ظرفیت‌های سپاه قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و معاونین وی با حضور در دفتر فرماندهی سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) با سردار مهدی مهدوی نژاد دیدار و در خصوص چگونگی تعامل این دو نهاد گفت‌وگو کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدپناه در این دیدار بر دوری از تشریفات اداری تأکید کرد و گفت: تشریفات زائده ایمان است و بر روی عمل صالح انسان سنگینی می‌کند، به همین منظور برای بهتر عمل کردن به وظایف باید از تشریفات اداری دوری کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: بنده بررسی‌های فراوان را در خصوص دارایی‌های علمی حوزه و پژوهش‌های فرهنگی حوزویان داشته‌ام تا بتوانم در حوزه فرهنگ و هنر استان برنامه‌ریزی کنم.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رضایت امام عصر(عج) را هدف نهایی خود در این مسؤولیت عنوان کرد و ابراز داشت: پس از پژوهش‌های فراوان به این نتیجه رسیدم که برای رسیدن به این هدف باید ظرفیت هنر و فرهنگ و همچنین فضای مجازی و حوزه دیجیتال در اختیار اهل بیت(ع) قرار بگیرد.
وی نگاه و دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ را مورد توجه قرار داد و افزود: بیشترین و دقیق‌ترین نظرات در خصوص فرهنگ و هنر و فضای مجازی مربوط به رهبر معظم انقلاب است که با در نظر گرفتن بیانات رهبری، طرح قرارگاه فرهنگی استان قم را مطرح کرده و در حال پیگیری هستیم.
حجت‌‌الاسلام والمسلمین ایزدپناه با بیان اینکه برای جذب حمایت‌های بیشتر در حال پیگیری برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان هستیم، در ادامه خواستار تعامل و هم‌افزایی ظرفیت‌های سپاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم شد.
در ادامه این دیدار فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) نیز پس از شنیدن دغدغه‌های معاونین این اداره کل در سخنانی این دید و بازدیدهای بدون تشریفات را در رشد و تعالی خدمات دستگاه‌های اجرایی استان بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: دغدغه‌های ریشه‌ای و ظاهری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، از دغدغه‌های ما نیز به شمار می‌رود.
سردار مهدوی‌نژاد با بیان اینکه امروز مسؤولان به ویژه مسؤولان فرهنگی باید بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهند، اظهار داشت: از ظرفیت‌های موجود باید به گونه‌ای بهره ببریم که در روز قیامت در پیشگاه خداوند شرمنده شهدا نباشیم.
وی سپاه را یک سازمان انقلابی و عهده‌دار پاسداری از انقلاب عنوان کرد و افزود: ما در خط مقدم جبهه پاسداری از انقلاب هستیم و باید در حد توان در مسؤولیت خود از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) با تأکید بر اینکه مجموعه ظرفیت‌ها باید گردآوری و هدایت شوند، آمادگی خود برای همکاری‌های لازم با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم را اعلام کرد.
در این جلسه مقرر شد با برگزاری جلسات مشترک، زمینه‌های همکاری مشخص شده و نسبت به هم‌افزایی ظرفیت‌ها و عملیاتی شدن طرح‌های مورد نظر اقدامات لازم صورت بگیرد.
https://qomnews.ir/vdcdkk0x.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما