يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 23631

آزادی خرمشهر نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حوادث داخلی و خارجی سال ۶۰ یک نقشه کاملا برنامه ریزی شده برای به انزوا کشیدن ملت ایران بود و قابله‌ای به تمام معنا علیه ملت ایران بود که آزادی خرمشهر نقشه دشمن را خنثی کرد.
آزادی خرمشهر نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد
به گزارش قم نیوز، فاطمه آلیا با اشاره به عملیات بیت المقدس، اظهار کرد: این عملیات که در سوم خرداد که در سال ۶۱ به پیروزی رسید تجلی اعماد به نفس و اقتدار جمهوری اسلامی بوده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به شرایط سال ۶۰، افزود: سال ۶۰ برای ایران سالی است که اوج توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار علیه ملت ایران در آن سال رقم خورد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز دفاع مقدس، تصریح کرد: سال ۵۹ یادآوری سال‌هایی است که دشمنان با مدرن‌ترین تجهیزات و تسلیحات روز علیه ما بسیج شده بودند و سعی در انزوای ایران داشتند.

وی با اشاره به تئوری دشمن در سال‌های اولیه جنگ، عنوان کرد: در سال ۶۰ دشمن سعی داشت با ترورهایی که انجام می‌داد فضای رعب و وحشت را در جامعه به وجود بیاورد و اوج ترور شخصیت‌ها، انفجار حزب جمهوری اسلامی و ترورهای پی در پی منافقان از این دست اقدامات بود.

آلیا با اشاره به نقشه استکباری دشمن، بیان کرد: حوادث داخلی و خارجی سال ۶۰ یک نقشه کاملا برنامه ریزی شده برای به انزوا کشیدن ملت ایران بود و قابله‌ای به تمام معنا علیه ملت ایران بود که آزادی خرمشهر نقشه دشمن را خنثی کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره طراحی عملیات فتح المبین، تاکید کرد: این عملیات در‌‌ همان روزهای اول سال با همدلی و حرکت جهادی رزمندگان شکل گرفت و به پیروزی می‌رسد و به عنوان یک فتح الفتوح تاریخی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات الی بیت المقدس، گفت: این عملیات بسار سنگینی بود زیرا دشمن در خاک ما مستقر شده بود و حتی نام عربی برای خاک ما انتخاب کرده بود و آنجا را به عنوان پایگاه خود انتخاب کرده بود و بتواند از طریق آنجا ایران را تسخیر کند.

وی با اشاره به رشادت جوانان ایرانی، اظهار کرد: در آن سال‌ها رزمندگان ما با دلاوری و رشادت‌هایی که داشتند و نیرویی که از بیانات امام راحل می‌گرفتند با رویکرد راه آزادی قدس از کربلا می‌گذرد به پیروزی رسیدند.

آلیا با اشاره به تلاش‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، افزود: تلاش چشمگیر دلیر مردان این مرزو بوم سب شد که خاک می‌هین تطهیر شود از حضور مزدوران دست نشانده آمریکایی که سعی در انزوای ایران داشتند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به کلام امام راحل درباره پیروزی خرمشهر، تصریح کرد: وقتی امام راحل فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد» در اصل عظمت این عملیات را بیان کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: اگرچه آزاد سازی خرمشهر بر اساس فرمان امام راحل (ره) و با ولایت پذیری مردم بصیر انجام شد، اما امام راحل (ره) تاکید بر لطف و امداد غیبی برای آزادی خرمشهر داشت.

وی با اشاره به امداد غیبی خداوند، خاطرنشان کرد: اگر مسئولان دل از غیر خدا جدا کنند و فقط در قلوب آن‌ها یاد و نام خدا باشد و در همه حال از ولایت فقیه پیروی کنند، خداوند نصرت و پیروزی را نصیب آن‌ها می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezp8w.jh8xxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما