قم نيوز : قم نیوز: مراسم تجلیل از مدال آوران بین المللی ورزش قم با حضور استاندار قم و رئیس مجلس شورای اسلامی در تالار معصومیه استانتداری قم برگزار می‌شود.
مراسم تجلیل از مدال آوران بین المللی ورزش قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و استانداری قم، مراسم تجلیل از مدال آوران قمی تیم‌های ملی کشورمان در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی روز چهارشنبه در قم برگزار می‌شود.

در این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم، حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، محمد دلبری شهردار قم و تنی چند از مسئولان استانی شرکت می‌کنند.

اداره کل ورزش و جوانان قم برای شرکت در این مراسم از محمد گودرزی وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزارت ورزش و روسای فدراسیون‌های مرتبط با مدال اوران بین المللی قم دعوت کرده است.

۳۵نفر از مدال آوران قمی در تیم‌های ملی کشورمان در مسابقات بین المللی آسیایی و جهانی که در سال گذشته موفق به کسب مدال در این میادین شده‌اند در این مراسم مورد تقدیر قرار می‌گیرند و اداره کل ورزش و جوانان قم نیز برای آن‌ها پاداش نقدی در نظر گرفته است.

از جمله مدال آوران بین المللی ورزش قم در سال ۹۲ می‌توان به محمد محسن ربانی در دو و می‌دانی، هادی علیزاده پورنیا در کشتی فرنگی، امیر مهدی‌زاده در کاراته، محمد مردی در بوکس و چندین و چند ورزشکار مدال آور دیگر در بخش بانوان و مردان و در رده‌های مختلف سنی اشاره کرد.

در حال حاضر رشته‌های کاراته، ووشو، کشتی، بوکس و دو و می‌دانی مدال آور‌ترین رشته‌های ورزش قم در میادین بین المللی به شمار می‌روند اما آمار بالا و جالب توجه دعوت شدگان به تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف از قم، گویای تولد قهرمانان جدید در آینده ورزشی استان قم است.

این مراسم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه دهم خرداد در تالار معصومیه استانداری قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaeinu.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما