دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 23681

ساخت پروژه 110 واحدی مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد استان قم از ساخت 110 واحد مسکن خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد قم خبر داد و گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی در احداث این پروژه کاملا مشهود است.
ساخت پروژه 110 واحدی مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قم، عبدالله جلالی توجه به مسکن خانواده‌های مددجوی امداد را از اولویت‌های این نهاد دانست و اظهار داشت: در صورتی که نیازمندان جامعه دغدغه مسکن نداشته باشند برای ارتقاء سطح فرهنگ و بهبود اقتصاد و معیشت آنها گام‌های موثرتری می‌توان برداشت که کمیته امداد قم در این راستا طی سال‌های اخیر اقدامات پایه‌ای داشته که ساخت پروژه‌های ۱۳ واحدی، ۶۹ واحدی، ۱۱۹ واحدی، ۲۱۳ واحدی در سال‌های گذشته از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر با کمک‌های نیکوکاران و خیرین ۳۲۵ واحد نیز برای مددجویان خریداری کردیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم پرداخت وام مسکن، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، احداث بخش‌هایی از مسکن و... را یکی دیگر از اقدامات کمیته در حوزه مسکن برای مددجویان ذکر کرد و بیان داشت: سال گذشته نزدیک به هزار واحد مسکن مددجویان تعمیر و یا بازسازی شده است.

وی از ساخت پروژه ۱۱۰ واحدی ویژه خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در قم خبر داد و گفت: ایده احداث پروژه مذکور از حماسه ۲۱ رمضان سال ۹۲ مردم یتیم نواز و نیکوکار قم آغاز شد که تاکنون با مشارکت جدی مردم قم و خیرین روبه‌رو شده است.

جلالی مساحت زمین این پروژه را حدود ۷ هزارمترمربع و زیربنای آن را نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: هر واحد ۸۵ تا ۹۰ متر مربع زیربنا دارد و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

جلالی تاکید کرد: با کمک قابل توجهی که دفتر مقام معظم رهبری در این پروژه داشته است مصداق عینی مدیریت جهادی از سوی معظم له بوده که سیره عملی ایشان باید برای مدیران نیز الگو باشد که ما نیز در صدد هستیم این پروژه را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvme8.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما