دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 23703

خط قرمز شهرداری رضایت زائرین و شهروندان است

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه مهندسی مجدد فرآیندها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: خط قرمز شهرداری رضایت مردم اعم از زائرین و شهروندان است.
خط قرمز شهرداری رضایت زائرین و شهروندان است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در همایش مهارت‌های ارتباط موثر که در مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار شد طی سخنانی گفت:‌ در مدیریت شهری یکی از پرمخاطب‌ترین و فراگیرترین بخش‌های حوزه معاونت خدمات شهری است که در راستای ارائه خدمات به زائرین و شهروندان انجام خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت معاونت خدمات شهری در تحقق مدیریت یکپارچه شهری، افزایش ایمنی شهری و... گفت: توفیقات خوبی در این بخش‌ها به ثمر رسیده که نتیجه تلاش همه همکاران است.

معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم ادامه داد: ما در هر سال ۱۸ مناسبت ملی و مذهبی داریم که برخی از این مناسبت‌ها به ویژه نیمه شعبان ویژه شهر مقدس قم است و میزبانی از میلیون‌ها زائر افتخاری برای شهر کریمه است.

وی با اشاره به اینکه زحمات شبانه‌روزی در حوزه‌های مختلف مورد رضایت حضرت حق و کریمه اهل بیت خواهد بود، تصریح کرد: با همه توفیقاتی که در این عرصه محقق شده است، ولی باید نارضایتی‌های جزئی هم به صفر برسد.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه مهندسی مجدد فرآیندها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: خط قرمز شهرداری رضایت مردم اعم از زائرین و شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه همه برنامه‌ها و فرایندهای ما باید مبتنی بر مسائل علمی و با تکیه بر دانش محوری باشد، گفت: در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اعم از سد معبر، متکدیان و تخلفات ساختمانی باید این رویکرد مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم در این بخش به توفیق لازم برسیم.

معاون هماهنگی مناطق و امور شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه در حوزه تخلفات شهری تلاش برای هم‌افزایی و بهره‌وری و تجمیع نیروهای سد معبر است، گفت: ۱۲۰ نفر نیروی انسانی در این بخش فعالیت می‌کنند و اگر فعالیت‌ هدفمند و قانونمند داشته باشیم بهره‌وری بسیار بیشتری را در این بخش شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲.۵ میلیارد تومان اعم از هزینه‌های پرسنلی، یگان ویژه شهرداری و... هزینه می‌شود، گفت: با دستور شهردار قم تجهیزات حمل و نقل فعالان این بخش به خوبی تامین شده است تا اهداف شهرداری محقق شده و خدمت‌رسانی صورت گیرد.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه نباید شاهد بی‌عدالتی و تبعیض در برخورد با متخلفان باشیم، گفت: به سلامت اداری همکاران خدوم و زحمتکش که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند نباید ذره‌ای خدشه وارد شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexf8w.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما