چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : 23764

۱۴ تیم شاخص ورزش قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز:در آستانه مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش قم ۱۴ تیم شاخص ورزش قم که موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌اند معرفی شدند.
۱۴ تیم شاخص ورزش قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، فهرست ۱۴ تیم بر‌تر شاخص ورزشی قم که موفق به کسب مقام قهرمانی یا نایب قهرمانی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور شده‌اند مشخص شد.

۳ تیم از این ۱۴ تیم مربوط به ورزش‌های جانبازان و معلولان و ۴ تیم از این جمع به ورزش بانوان قم اختصاص دارند که این امر نشان دهنده رشد ورزش بانوان در بین مردم قم است.

بر این اساس رشته کاراته در بین ۱۴ تیم بر‌تر قم، ۳ نماینده دارد چنان که تیم کاراته آذرخودرو قم در نخستین حضورش در سوپرلیگ کاراته کشور به مقام نایب قهرمانی رسید.

تیم‌های تجهیزات رزمی سامکوه قم قهرمان لیگ کاراته نوجوانان کشور و تیم صنایع شهاب گازسوز نایب قهرمان این مسابقات، دیگر تیم‌های بر‌تر کاراته و ورزش قم هستند.

تیم تنیس شهید صدوقی قم که قهرمان لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور شد یکی از ۱۴ تیم بر‌تر ورزشی قم لقب گرفته است.

تیم هیئت شطرنج قم نیز که در زمره تیم‌های لیگ بر‌تر شطرنج کشور به شمار می‌رود یکی از تیم‌های بر‌تر ورزش قم شناخته شده است البته آن‌ها با رتبه چهارم به کار خود در لیگ بر‌تر شطرنج خاتمه دادند.

در والیبال تیم سفیر قم موفق شد مقام قهرمانی لیگ دسته اول والیبال کشور را به دست آورد تا یکی از بر‌ترین تیم‌های ورزشی قم لقب بگیرد.

در ورزش بانوان، تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول به لیگ بر‌تر فوتبال بانوان در سال ۹۳ راه یافت و در لیگ بر‌تر نونهالان و نوجوانان تنیس روی می‌ز، دختران قمی به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

تیم هندبال بانوان هدف پویان قم در رده سنی بزرگسالان قهرمان لیگ دسته دوم هندبال شد و تیم جوانان همین باشگاه در مسابقات نوجوانان کشور به عنوان نایب قهرمانی رسید.

در بخش ورزش‌های جانبازان و معلولان، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نایب قهرمان سوپر لیگ کشور شد و در نخستین دوره لیگ قطع نخاعی‌ها نیز به مقام قهرمانی رسید.

در شنای بانوان معلول، تیم هیئت قم به مقام قهرمانی رسید و تیم گلبال بهزیستی قم نیز در لیگ بر‌تر کشور عنوان سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbazb5.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما