شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 23873

برترین‌های لیگ اسکیت بانوان قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت اسکیت قم گفت: برترین‌های نخستین دوره مسابقات لیگ اسکیت رولر ساکر بانوان قم در پایان مصاف دیدنی تیم‌های شرکت کننده در این مجموعه ورزشی خورشید قم معرفی شدند.
برترین‌های لیگ اسکیت بانوان قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، محمد حسنی از برنامه ریزی هیئت اسکیت استان قم برای لیگ اسکیت رولر ساکر قم خبر داد و اظهار کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۵ تیم متشکل از ۲۵ بازیکن بانوی اسکیت باز قمی در مجتمع خورشید قم برگزار شد.

وی گفت: این رقابت‌ها با همت هیئت اسکیت با ۱۰ مسابقه به صورت رفت و برگشت انجام شد و با برگزاری مسابقات پایانی و تعیین شدن تیم‌های بر‌تر در شرایطی به پایان رسید که تیم پرشین به مقام قهرمانی رسید.

رئیس هیئت اسکیت قم افزود: در پایان این دوره از مسابقات تیم اسکیت پرشین با برتری از دیگر رقبا پیشی گرفت و بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه تیم تیک ساکو در جایگاه دوم و تیم پارس نیز در سکوی سوم ایستاد.

حسنی بیان کرد: بر‌ترین گلزن رقابت‌ها با بیشترین گل زده زهره امیری بود که موفق به دریافت تندیس خانم گل و فنی‌ترین بازیکن شد در حالی که در ترکیب تیم پرشین به عنوان قهرمان این مسابقات زهره امیری، نوشین محمودی، شیوا ناصری، مائده سبط النبی و مهدیه سبط النبی حضور داشتند.

وی از مشخص شدن نایب رئیس جدید هیئت اسکیت استان قم خبر داد و ابراز کرد: در حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم محمدمهدی سلطانی به سمت نائب رئیسی هیئت اسکیت استان قم منصوب و جایگزین مینا صالحی نایب رئیس مستعفی این هیئت شده است.

رئیس هیئت اسکیت قم درباره دعوت ملی پوشان اسکیت قم به تیم‌های ملی تصریح کرد: حسین حسینی اسکیت باز جوان قم به منظور حضور در اولین مرحله اردوی تیم ملی اسکیت روی یخ دعوت شده است در حالی که حسینی دومین ورزشکار اسکیت باز قم است که در سال جاری به اردوی تیم ملی فراخوانده شده زیرا پیش از این مجید نوش آبادی نیز به اردوی تیم ملی رشته رولر ساکر دعوت شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc14qi.2bq1m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما