شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 23884

سرمایه اعتماد خیرین به بهزیستی حفظ شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: اعتماد خیرین به بهزیستی و مشارکت در انجام امور خیر یک سرمایه عظیم است که باید حفظ شود.
سرمایه اعتماد خیرین به بهزیستی حفظ شود
به گزارش قم نیوز، ابراهیم حاج مظفری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به اقبال خیران از انجام کار خیر و همیاری بهزیستی اظهار کرد: با توجه به حضور خیران و نیکوکاران شرایط بسیار مطلوبی در بهزیستی استان قم وجود دارد و باید اعتماد این خیران به بهزیستی حفظ شود.

وی با بیان اینکه حضور خیران و نیکوکاران به صورت داوطلبانه در اجرای برنامه‌های خیر در مشارکت با اداره‌کل بهزیستی استان قم، سرمایه است، تاکید کرد: این سرمایه عظیم باید حفظ شود و سطح اعتماد خیران به بهزیستی افزایش یابد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به وظایف محوله در بهزیستی اضافه کرد: بهزیستی اهداف انسانی و ارزشمندی را دنبال می‌کند که باید این شرایط حفظ شود و جایگاه آن در استان ارتقاء یابد.

حاج مظفری با اشاره به گستره فعالیت‌های بهزیستی گفت:‌ این سازمان در بخش‌های گوناگون پیشگیری از اعتیاد، توانبخشی معلولیت‌ها و سالمندان و بخش اجتماعی که شامل طلاق، کودکان خیابانی و متکدیان می‌شود، فعالیت دارد که هر یک از این بخش‌ها گسترده هستند و مشارکت‌های مردمی را بیش از پیش می‌طلبند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceev8w.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما