دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : 24012

گلفشان رئیس هیئت پزشکی ورزشی قم باقی ماند

قم نيوز : قم نیوز: محمد گلفشان با کسب حداکثر آرا, مدت چهار سال دیگر رئیس هیئت پزشکی ورزشی قم باقی ماند.
گلفشان رئیس هیئت پزشکی ورزشی قم باقی ماند
به گزارش قم نیوز، مجمع انتخابات هیئت پزشکی ورزشی قم امروز با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مدیر کل ورزش و جوانان قم برگزار شد و رئیس پیشین این هیئت ، در سمت خود ابقا شد.

در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم انجام شد محمد گلفشان تنها نامزد سمت ریاست هیئت پزشکی ورزشی قم بود و توانست با کسب ۱۰۰ درصد آرا به مدت چهار سال دیگر در این سمت باقی بماند.

گلفشان که از سال گذشته مسئولیت مدیرعاملی جمعیت هلال احمر قم را نیز بر عهده گرفته است در دوران فعالیت خود در سمت ریاست هیئت پزشکی ورزشی، عملکرد مثبتی از خود بر جای گذاشته بود.

در این جلسه شرکت کنندگان در مجمع به بیان نظرات و پیشنهادات خود به ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی پرداختند که در این میان، پیشنهاد الکترونیکی شدن روند بیمه ورزشی و حذف محدودیت یک ساله تا پایان سال حائز اهمیت بود.

در مجمع انتخاباتی این هیئت، لطفعلی پور کاظمی رئیس فدراسیون و رئیس مجمع، محمد گلفشان رئیس هیئت، عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان قم، زهرا شیر بیاتی نایب رئیس هیئت، معصموه قائمی نماینده باشگاه ایلیا، محمد مهدی سلطانی نماینده باشگاه زین الدین، جواد صادق نماینده ورزشکاران، عبدالوهابی نماینده ورزشکاران، زهره فلاح نماینده ورزشکاران بودند.

حمید نریمان نماینده مربیان ، معصومه پیرمرادی نماینده مربیان، محمد ابراهیم زاده نماینده داوران مردان ، زهرا احدی نماینده داوران بانوان ، ناصر نظری نماینده شهرهای تابعه از سلفچگان، جلال سعادتمند نماینده شهرهای تابعه از بخش مرکزی، حسین دوعلی نماینده شهرهای تابعه از بخش خلجستان دیگر صاحبان حق رأی در این مجمع بودند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciruar.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما