سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 24037

آماده‌باش اکیپ‌های بازرسی در ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره)

قم نيوز : قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از آماده‌‌باش 31 اکیپ بازرسی در روزهای 14 و 15 خرداد خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها با واحدهای متخلف گرانفروشی و یا کم‌فروشی به شدت برخورد می‌شود.
آماده‌باش اکیپ‌های بازرسی در ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره)
به گزارش قم نیوز، امیر محمدی‌چهر با اشاره به پیش رو بودن ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مانند سال‌های گذشته برای خدمات رسانی به زائرین بارگاه امام خمینی (ره) و حضرت معصومه (س) برنامه تشدید بازرسی در سطح شهر را در دستور کار دارد.

وی افزود: برای گرامیداشت این ایام ۳۱ اکیپ بازرسی به نظارت و بازرسی از مغازه‌های اغذیه فروشی سطح شهر و واحدهای بین راهی اهتمام دارند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: با اتحادیه نانوایان استان قم، اداره غله و کارخانجات آرد هماهنگ شده است که نانوایی‌های سطح شهر بدون تعطیلی پخت داشته باشند.

وی همچنین اضافه کرد: مغازه‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران مورد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و بهداشت قرار می‌گیرند تا خدمات مطلوب به زائران ارائه کنند.

محمدی چهر از برپایی دو ایستگاه صلواتی در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد و بیان کرد: یک ایستگاه صلواتی از سوی اصناف در سه راه غفاری و یک ایستگاه صلواتی دیگر در اتوبان قم - تهران برپا می‌شود.

وی همچنین به دو ساختمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در بلوار ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: درب این دو ساختمان به روی زائران باز است و زائران می‌توانند از سرویس بهداشتی و آب آشامیدنی این دو ساختمان استفاده کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfexd0.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما