پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 24110

وحدت شیعه و سنی از اولویت‌های فعالیت‌های مبلغان باشد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله مکارم شیرازی گفت:وحدت ملی با برگزاری نماز جماعت بین شیعه و سنی برقرار می شود و بر این اساس باید از مواردی که وحدت را از بین می برد پرهیز کنید.
وحدت شیعه و سنی از اولویت‌های فعالیت‌های مبلغان باشد
به گزارش قم نیوز، آیت الله مکارم شیرازی شب گذشته در دیدار با مبلغان مناطق محروم با اشاره به فرا رسیدن مراسم ارتحال امام و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: تبلیغ دین یکی از موضوعات بسیار مهم و اساسی است که باید طلاب در این مثطع زمانی به این موضوع اهتمام داشته باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید در مناطق اهل سنت نیز فعالیت های تبلیغی انجام شود خاطر نشان کرد: مبلغان مناطق محروم و کسانی که در این مکان ها به فعالیت می پردازند به نوعی مرزداران مکتب اسلام هستند.

استاد حوزه علمیه قم گفت:ملغان باید ارتباط خود را با جوانان در تبلیغ بیشتر کنند تا آن ها بتوانند در آینده در این حوزه تبلیغ دین تلاش داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه وحدت شیعه و سنی یکی از اولویت های جمهوری اسلامی است تصریح کرد: وحدت ملی با برگزاری نماز جماعت بین شیعه و سنی برقرار می شود و بر این اساس باید از مواردی که وحدت را از بین می برد پرهیز کنید.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه فعالیت تبلیغی به نوعی توشه ای برای آخرت افراد است تصریح کرد: باید در این مسیر فعالیت های تبلیغی از لحاظ کمی و کیفی نیز ارتقاء پیدا می کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvzni.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما