پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 24126

3 تکواندوکار قم در انتخابی تیم ملی صاحب مدال شدند

قم نيوز : قم نیوز:رئیس هیئت تکواندو استان قم از موفقیت سه تکواندوکار قمی در کسب مدال از مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد.
3 تکواندوکار قم در انتخابی تیم ملی صاحب مدال شدند
به گزارش قم نیوز، علی افکاری د اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد تکواندوکاران شایسته استان قم در رقابت هاي ۳ روزه انتخابی تیم ملی نونهالان فراتر از انتظار بود و سه تن از این تكواندوكاران توانستند با قرار گرفتن در بین برترین های اوزان خود به تیم ملی راه یابند.

وی با بیان اینکه با مشخص شدن افراد اول تا سوم اولین انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی نونهالان کشورمان، نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابي معرفي شدند، اضافه کرد: از بین تکواندوکاران که به نمایندگی از قم راهی این مسابقات شده بودند سه تن از آنها صاحب رتبه های اول، دوم و سوم اوزان خود شدند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان داشت: رقابت هاي انتخابي تيم ملي تکواندو کشورمان در بخش پسران به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در مسابقات جهاني نونهالان، به مدت سه روز در خانه تكواندو برگزار شد و نفرات برتر هر وزن به دومين مرحله انتخابي تيم ملي دعوت شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان تکواندو کشورمان در بخش پسران برای حضور در نخستين دوره مسابقات جهاني، در تمام اوزان برگزار شد و دومین مرحله انتخابی نیز بعد از تعطیلات نیمه خرداد ماه به انجام خواهد رسید.

افکاری با بیان اینکه در پايان اين مسابقات نفرات برتر هر وزن به دومين مرحله انتخابي تيم ملي دعوت شده اند، اضافه کرد: مدعیان عضویت در تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان در اوزان منهای ۳۳، ۴۱، ۴۵، ۴۹، ۵۳، ۵۷، ۶۱، ۶۵ و به اضافه ۶۵ کیلوگرم با یکدیگر مسابقه دادند.

وی خاطرنشان کرد: تکواندوکاران قمی اعزامی به این رقابت ها در اوزان منهای ۳۳، ۵۷ و ۶۱ کیلوگرم توانستند در بین برترین ها قرار بگیرند در حالی که در وزن منهای ۳۳ کیلوگرم سیدهادی کشوری، در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم مهدی عابد و در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم محمد بینایی در این رقابت ها این موفقیت های ارزنده را کسب کردند و با این رتبه ها جواز حضور در اردوی تیم ملی و مرحله بعدی انتخابی را نیز به دست آوردند.

وزن اول (۳۳- كيلوگرم)

۱- محمد رستم نژاد (مازندران)
۲- دانیال عربی(تهران)
۳- سیدهادی کشوری(قم)

وزن هفتم (۵۷- كيلوگرم)

۱- مجتبی روحی(مازندران)
۲- مهدی عابد (قم)
۳-امید حق گو و امیر حسین کولیوند(تهران)

وزن هشتم (۶۱- كيلوگرم)

۱- محمد بینایی(قم)
۲- سجاد فراهانی (البرز)
۳-علی داودی(کرمانشاه)

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcepz8w.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما