دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 24222

مدافع ملوان انزلی به صبای قم ملحق شد

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.
مدافع ملوان انزلی به صبای قم ملحق شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم در ادامه روند حضور فعال خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، احمد مهدی زاده مدافع تیم فوتبال ملوان انزلی را جذب کرد.

سید احمد مهدی زاده بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ملوان که در ۲۳ مسابقه برای ملوان به میدان رفته بود یکی از بازیکنان خوب و تاثیر گذار تیمش به حساب آمده و از ارکان موفقیت های فصل گذشته این تیم در دوره سیزدهم لیگ برتر فوتبال بود.

بازیکن سابق تیم های مس رفسنجان و پیکان تهران در فصل گذشته در ۱۹ مسابقه به صورت کامل در میدان حضور داشت و البته موفق به گلزنی برای تیمش نشد اما در مسابقه برابر مس کرمان در هفته هفتم یک پاس گل به هم تیمی خود داد.

این بازیکن ۲۵ ساله که فصل گذشته ۱۹۸۷ دقیقه برای تیمش بازی کرد با حضور در باشگاه صبای قم با نماینده قم در لیگ برتر فوتبال قرارداد بست تا با پیراهن این تیم در چهاردهمین دوره لیگ برتر شرکت کند.

تیم فوتبال صبای قم پیش از این پیروز قربانی مدافع با تجربه راه آهن سورینت، حمیدرضا کاظمی هافبک سپاهان ،عباس قادیان مهاجم تیم خونه به خونه امیر کلا مازندران، امید قربانی بازیکن سابق البدر بندر کنگ و جلال علیمحمدی بازیکن فجرسپاسی شیراز ، میلاد فراهانی دروازه بان داماش و عباس بختیاری دروازه بان مقاومت تهران را به خدمت گرفته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb55b5.rhba5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما