دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 24227

بهره‌برداری از استخر حجاب به مناسبت هفته جوان

قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برنامه‌ریزی ویژه برای بهره‌برداری از استخر ویژه بانوان قم به مناسبت هفته جوان خبر داد.
بهره‌برداری از استخر حجاب به مناسبت هفته جوان
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی بعد از ظهر امروز در نشست خبری ویژه برنامه‌های هفته جوان تصریح کرد: در هفته جوان برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده و بر‌اساس زمان‌بندی صورت گرفته برگزار خواهد شد در حالی که بخشی از آن به افتتاح طرح‌ها اختصاص دارد.

وی ادامه داد: ما در این هفته از چند طرح مرتبط با موضوعات فرهنگی و عمرانی برای جوانان قم بهره‌برداری می‌کنیم در حایل که یکی از این طرح‌ها استخر ویژه بانوان قم با عنوان حجاب است که ان‌شاءالله به مناسبت یکی از برنامه‌های مهم هفته جوان قصد بهره‌برداری از آن را داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: این استخر از طرح‌های بسیار مهمی است که با اعتبارات دولتی در مدت حدود یک سال از آغاز عملیات احداث آن آماده بهره‌برداری شده و به صورت اختصاصی برای بانوان علاقمند به ورزش به خصوص ورزش شنا در نظر گرفته شده است.

وی یاد آور شد: رقم هزینه شده برای احداث و بهره‌برداری استخر حجاب چیزی در حدود ۳۰ میلیارد ریال است و این استخر در مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم واقع شده و ان‌شاءالله با حضور مسئولان استانی و مردم منطقه جواد الائمه نیروگاه رسما مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

جهان بینی در پاسخ به این سئوال که زمان دقیق بهره‌برداری از این استخر چه موقع خواهد بود عنوان داشت: ما قصد داشتیم این استخر را بر اساس زمان بندی صورت گرفته در جدول ویژه برنامه‌های هفته جوان روز پنجشنبه هفته جاری رسما مورد بهره برداری قرار بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: با این حال به سبب اینکه به جشن‌های ویژه و فرخنده نیمه شعبان مصادف با میلاد با سعادت حضرت امام مهدی (عج) نزدیک می‌شویم و قرار است که مسئولان استان در برنامه‌های مختلف حضور پیدا کنند، لذا با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد ان‌شاءالله با اطلاع رسانی که از قبل برای حضور مردم و پوشش خبری توسط رسانه‌ها انجام می‌دهیم، به دست مسئولین استانی در روزهای آغازین هفته آینده آن را افتتاح کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: این استخر برای رفع نیاز مردم و جوانان منطقه نیروگاه بسیار مفید خواهد بود به خصوص بانوان گرانقدر هم استانی که به صورت ویژه و تمام وقت می‌توانند از این استخر استفاده کنند و این استخر در فصل تابستان برای آموزش شنا مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام‌/126
https://qomnews.ir/vdcgux9x.ak9tx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما