سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 24233

آماده باش ۲۹ اکیپ امدادی هلال احمر قم ویژه نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل هلال احمر قم گفت: در نیمه شعبان ۲۹ اکیپ امدادی آماده ارائه خدمات به زائران هستند که این گروه ها از ۲۰ خرداد فعالیت خود را آغاز و تا روز ۲۲۴ خرداد ادامه دارد.
آماده باش ۲۹ اکیپ امدادی هلال احمر قم ویژه نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم ویژه نیمه شعبان با اشاره به برنامه‌های هلال احمر استان قم در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: در نیمه شعبان ۲۹ اکیپ امدادی آماده ارائه خدمات به زائران هستند که این گروه ها از ۲۰ خرداد فعالیت خود را آغاز و تا روز ۲۲۴ خرداد ادامه دارد.

مدیرعامل هلال احمر استان قم با بیان اینکه برای این ایام ۳ فروند بالگرد در نظر گرفته شده است، افزود: بالگرد سبک برای مسجد مقدس جمکران و بالگرد سنگین در عوارضی قم- تهران مستقر می شود.

وی با اشاره به فعالیت جمعیت جوانان در ایام نیمه شعبان تصریح کرد: ۱۰ اکیپ جوانان کار راهنمایی زائران را عهده دار هستند و در ایستگاه فرهنگی قبل از میدان ال یاسین مسابقه فرهنگی نقاشی کتابخوانی ارائه می شود.

گلفشان با تاکید براینکه در ۴ بقعه متبرکه قم و حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) اکیپ های امدادی هلال احمر مستقر می شوند، گفت: ۶ ایستگاه استقبال از زائران هم در مبادی ورودی شهر قم کار راهنمایی و پذیرایی از زائران را عهده دار هستند.

مدیرعامل هلال احمر استان قم با بیان اینکه ۴ اتوبوس آمبولانس و ۱۵ پزشک در جمکران مستقر می شوند، تصریح کرد: ۲ اکیپ ۳۳ نفره در جمکران و دو گروه امدادی در حرم مستقر می شوند همچنین پوشش کامل امدادی محورهای مواصلاتی هم در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: تمام فعالیت ها توسط جوانان و امدادگران قمی انجام می شود و کلیه عوامل عمل کننده از قم هستند همچنین ۱۵ موتورسیکلت و دو اکیپ در در مسجد مقدس جمکران مستقر می شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdsx0x.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما