سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : 24235

صبا در صورت موافقت هیئت مدیره عازم اردوی خارجی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا در صورت موافقت هیئت مدیره عازم اردوی خارجی می‌شود و هیئت مدیره باشگاه صبای قم تصمیم نهایی را در این مورد اتخاذ می‌کند.
صبا در صورت موافقت هیئت مدیره عازم اردوی خارجی می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی حیات پور اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی باشگاه صبا، تیم فوتبال صبای قم از روز ۲۷ خرداد اردوی ۱۰ روزه ای را در منطقه چالدران برپا می کند و هدف از برگزاری این اردو آماده هر چه بیشتر برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال است.

وی گفت : این اردو تا ششم تیرماه به طول می‌انجامد و سپس تیم صبا به قم باز می‌گردد تا تمرینات خود را در خانه خود از سر بگیرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در مورد برگزاری اردوی تیم صبای قم در یک کشور خارجی ابراز کرد: مرفاوی از باشگاه صبا خواسته است که اردویی در یک کشور خارجی برای صبا در نظر بگیریم اما هیئت مدیره باشگاه صبای قم تصمیم نهایی را در این مورد اتخاذ می‌کند و اگر اعتبار آن تامین شود اردوی خارجی انجام می‌شود.

حیات پور در مورد حضور بازیکنان اصلی در تمرین صبا عنوان کرد: در حال حاضر بخشی از نفرات اصلی تیم به تمرینات ملحق شده اندو به تدریج تا زمان برپایی اردوی چالدران، ترکیب نفرات ما کامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی، چند بازیکن آزمایشی در تمرینات تیم فوتبال صبا حاضر هستند که زیر نظر کادر فنی به تمرین مشغولند و اگر صمد مرفاوی در جلسات تمرینی آینده، این بازیکنان را مورد تایید قرار دهد برای جذب این بازیکنان اقدام می‌کنیم و با آن ها قرارداد می‌بندیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: تمام مجموعه باشگاه صبا در تلاشند تا در نخستین سال استقرار تیم در قم ، صبا عملکردی درخشان داشته باشد و در چهاردهمین دوره لیگ برتر ، نتایج مثبت و قابل توجهی کسب کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcft0d0.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما