قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی سپاه استان قم از برگزاری پیاده روی معنوی نیروهای مسلح استان با عنوان عاشقان ولایت، از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران، عصر پنجشنبه ۲۲ خرداد در آستانه نیمه شعبان خبر داد.
پیاده روی بسیج و نیروهای مسلح استان قم از حرم تا مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز، احمد بیطرفان با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت اظهار داشت: پیاده روی نیروهای مسلح استان قم به سمت جمکران سابقه ۱۷ ساله دارد و امسال نیز همچون سنوات گذشته با حضور پرشور پرسنل سپاه، ارتش، نیروی انتظامی استان و بسیج برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته پیاده روی نیروهای مسلح، صبح روز ۱۴ شعبان صورت می گرفت، اظهار داشت: با توجه به درخواست تولیت مسجد مقدس جمکران و هماهنگی های ایجاد شده، امسال این مراسم با حضور گسترده نیروهای مسلح و عموم مردم و خانواده ها، عصر روز ۱۴ شعبان برگزار می شود.

بیطرفان با اشاره به اینکه حرکت های پیاده روی مردمی در آستانه نیمه شعبان هر سال به طور غیر متمرکز صورت می گرفت، گفت: حرکت پیاده روی متمرکز نیروهای مسلح استان به همراه عموم مردم و خانواده ها شروع خوبی است برای اینکه این مراسم همچون پیاده روی روز اربعین، نهادینه شده و در سال های آینده بعد ملی و جهانی به خود بگیرد.

وی در تشریح جزئیات مراسم پیاده روی بزرگ عاشقان ولایت نیروهای مسلح استان قم افزود: نیروهای مسلح سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و عموم مردم ولایتمدار استان عصر روز پنجشنبه ۲۲ خرداد پس از حرکت از مقابل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، ساعت ۱۷ در محل جایگاهی که در مقابل آستان امامزاده احمدبن قاسم(ع) تعبیه شده است، تجمع کرده و با اجرای برنامه هایی چون قرائت قرآن، مداحی، سرود و ... حرکت معنوی خود را راس ساعت ۱۷:۳۰ از مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران ادامه می دهند.

معاون اجرایی سپاه استان قم خاطرنشان ساخت: در ساعت ۱۹:۳۰ پس از ورود عاشقان ولایت، نیروهای مسلح استان قم و عموم مردم و خانواده ها به مسجد مقدس جمکران، مراسم سخنرانی حجت الاسلام قرائتی و دیگر برنامه های پیش بینی شده مسجد در شب نیمه شعبان اجرا خواهد شد.

وی در پایان از عموم شهروندان استان قم جهت شرکت در این پیاده روی معنوی دوشادوش نیروهای مسلح استان و بسیج، دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgqx9x.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما