قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم با اشاره به پروژه تقاطع‌های غیر همسطح بلوار پیامبر اعظم (ص) گفت: این پروژه طبق زمان‌بندی ۱۸ ماهه اجرائی می‌شود که امیدواریم با همت شهرداری و پیمانکار شاهد اجرائی شدن سریعتر این پروژه باشیم.
بهره‌برداری از پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار پیامبر اعظم(ص) تا ۱۸ ماه آینده
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد آتش زر پیش از ظهر امروز در مراسم بهره برداری از باند پیاده‌رو و دوچرخه سواری بلوار پیامبر اعظم (ص) و کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح این مسیر با اشاره به وجود مشکلات مالی اظهار کرد: وجود مشکلات مالی سبب شده است تا سرعت پروژه های شهری در کلان‌شهرها به کندی پیش رود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: راکد بودن منابع دولتی سبب شده است تا دولت توان کمی برای کمک به پروژه های شهری داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سیاست گذاری مدیریت شهری عنوان کرد: با تدبیر شهردار، مدیریت شهری و سیاست گذاری های شورای اسلامی شهر قم از سرعت پروژه های شهری کاسته نشده است.

حجت الاسلام آتش زر خاطر نشان کرد: دو پروژه مترو و منوریل با کندی پیش می رود که با جلساتی که برگزار کرده ایم راهکارهای برای افزایش سرعت این دو پروژه ارائه شده که در حال بررسی و انتخاب است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پروژه تقاطع های غیر همسطح بلوار پیامبر اعظم (ص) عنوان کرد: این پروژه طبق زمان بندی ۱۸ ماهه اجرائی می شود که امیدواریم با همت شهرداری و پیمانکار شاهد اجرائی شدن سریعتر این پروژه باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: این پروژه نیز در میدان شاه محمد قاسم (ع) نیز اجرائی شود عنوان کرد: بزرگ‌ترین دغدغه شهرداری و شورای اسلامی شهر قم بلوار پیامبر اعظم (ص) و استفاده ‏از مسیر اصلی و پیاده‌روهاست که در اولویت بعدی شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbffb5.rhbagpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما