چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 24308

آغاز جشن‎های مسجد جمکران از فردا در قم

قم نيوز : قم نیوز: جشن‎‎های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران از فردا، 22 خرداد با حضور خیل عظیم دوستداران آن حضرت آغاز می‌شود.
آغاز جشن‎های مسجد جمکران از فردا در قم
به گزارش قم نیوز، جشن‎های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران از فردا پنجشنبه، ۲۲ خرداد در مسجد مقدس آغاز می‎شود. این مراسم از فردا با پیاده‌روی نیروهای مسلح به جمکران، سخنرانی حجت‎الاسلام والمسلمین قرائتی و زیارت آل یاسین آغاز می‌شود.

اقامه نماز مغرب و عشا به امامت آیت‎الله‎العظمی سبحانی و سخنرانی آیت‎الله علم‌الهدی از دیگر برنامه‎های شب نیمه شعبان است؛ برگزاری مراسم شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی و مداحی و تواشیح از دیگر برنامه‎های این شب است.

بنا بر این گزارش، مراسم احیای شب نیمه شعبان با سخنرانی حجت‎الاسلام انصاریان و اقامه برنامه‎های شب نیمه شعبان با حضور ایشان از ساعت یک بامداد برگزار می‎شود.

اقامه نماز جماعت صبح به امامت حجت‌الاسلام صدیقی و سخنرانی وی پیش از دعای ندبه از اولین برنامه‎های این روز است؛ مراسم شعرخوانی و دعای ندبه و قرائت قرآن از دیگر برنامه‎های صبح نیمه شعبان خواهد بود.

نماز ظهر نیمه شعبان با حضور آیت‎الله وافی اقامه و از ساعت ۱۸:۳۰ نیز محفل بزرگ قرآنی در این مسجد شریف برگزار می‌شود.

براساس این گزارش؛ همچنین برگزاری برنامه جشن، تواشیح، مدیحه‌سرایی، دعای سمات و همچنین اقامه نماز جماعت به امامت آیت‎الله‌العظمی علوی گرگانی از دیگر برنامه‎های این روز است.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7w9x.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما