پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : 24332

در شب نیمه شعبان آسمان شهر قم نورباران می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از نورباران کردن آسمان شهر مقدس قم در شب نیمه شعبان و در جوار مسجد مقدس جمکران خبر داد.
در شب نیمه شعبان آسمان شهر قم نورباران می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی رضا با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: شهرداری قم با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌ها آمادگی مطلوبی برای استقبال از میلیون‌ها زائرینی که در این ایام به شهر قم مشرف می‌شوند را دارد.

وی بیان کرد: از سوی شهرداری قم ویژه این ایام در کنار فعالیت‌های لازم برای استقبال از زائران برنامه‌های مختلف فرهنگی و همچنین برنامه‌های شاد پیش‌بینی شده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه این ایام نور باران آسمان شهر قم است، تصریح کرد: مراسم نورافشانی آسمان شهر قم توسط شهرداری قم و مسجد مقدس جمکران در شب نیمه شعبان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در دو نوبت انجام می‌شود گفت: نوبت اول نورافشانی در شب نیمه شعبان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در منطقه جمکران برگزار شده و نوبت دوم نیز در پایان جشن و مراسم نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdxs0x.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما