کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور نمایندگان قم در سمینار سالانه پومسه کشور

خبرگزاری تسنیم , 24 خرداد 1393 ساعت 11:22

قم نیوز: دبیر هیئت تکواندو قم از حضور نمایندگان قم در سمینار سالانه پومسه کشور خبر داد و گفت: سمینار هماهنگی سالیانه داوران پومسه نیز در بخش مردان با شرکت ۱۳۹ داور در خانه تکواندو تهران برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی  اظهار کرد: سمینار هماهنگی سالیانه پومسه کشور برگزاری می‌شود و نمایندگان قم به دلیل تلاش های قابل توجه در دو بخش پومسه و کیوروگی به این سمینار دعوت شده‌اند.

وی گفت: سمینار هماهنگی داوران پومسه در بخش های آقایان و بانوان در خانه تکواندو پایتخت برگزار می‌شود و این در حالی است داوران تکواندو قم در بخش پومسه همواره در زمره داوران برتر کشور به شمار رفته‌اند و از داور معتمد فدراسیون تکواندو به شمار می‌روند.

آقایی افزود : سمینار هماهنگی سالیانه متمرکز کشوری داوران پومسه بر اساس نظر فدراسیون تکواندو جهت قضاوت در مسابقات لیگ و پیکارهای پومسه قهرمانی کشور بخش بانوان با حضور ۱۱۲ داور انجام می‌شود.

دبیر هیئت تکواندو قم بیان کرد: سمینار هماهنگی سالیانه داوران پومسه نیز در بخش مردان با شرکت ۱۳۹ داور در خانه تکواندو تهران برگزار می‌شود و در این سمینار قوانین داوری پومسه و امتیاز گذاری و اجرای فنی پومسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: داوران حاضر در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌های مختلف تکواندو از نفرات حاضر در این نشست گزینش می‌شوند در حالی که دوره پیشین این سمینار خردادماه سال گذشته در خراسان رضوی برگزار شد.

آقایی خاطرنشان کرد: در ‏ پیکارهای لیگ برتر و دسته اول پومسه آقایان کشور سیروس رضایی به عنوان سرناظر رقابت‏‌‏ها حضور داشت از بین داوران آینده دار و توانای تکواندوی قم نیز عبدالله بینایی، عباس رفیعی و محبوب نصیروند برای داوری در این مسابقات گزینش شدند و همین داوران در سمینار هماهنگی سالیانه داوران پومسه به منظور قضاوت در لیگ‌ و پیکارهای قهرمانی سال ۹۳ پومسه کشور شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24406

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24406/حضور-نمایندگان-قم-سمینار-سالانه-پومسه-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir