شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 24408

اعزام مبلغ به کمپ‌های ترک اعتیاد قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم از اعزام مبلغ به کمپ‌های ترک اعتیاد خبر داد و گفت: کتب متعدد مناسبی را برای ایجاد کتابخانه‌ها در کمپ‌ها در نظر گرفته‌ایم.
اعزام مبلغ به کمپ‌های ترک اعتیاد قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در دیدار روسای کمپ‌های ترک اعتیاد قم تصریح کرد: قدر کار و زحماتی که می‌کشید را بدانید زیرا شما از معتادین دست‌گیری کرده و به آن‌ها برای رهایی از اعتیاد کمک می‌کنید که در آیات متعدد قرآن به اهمیت دست‌گیری اشاره شده است.

وی با اشاره به آیه ۳۲ سوره مائده افزود: اگر کسی قتلی را مرتکب شود مثل این است که تمام انسان‌ها را کشته است و در واقع راه را برای دیگران بازکرده است و اگر کسی یک نفر را زنده کند و دستش را بگیرد به تعبیر قرآن مثل این است که تمام انسان‌ها را نجات داده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خطاب به حاضرین ادامه داد: شما، جان افراد را نجات می‌دهید و به زندگی بر می‌گردانید و به خانواده‌اش حیات می‌دهید و به همین دلیل فعالیت شما جزو برترین عبادت‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌ها و وظایف دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر به اعزام مبلغان به کمپ‌های ترک اعتیاد اقدام کرده و تلاش دارد تا با ارتباط دائم با کمپ‌های ترک اعتیاد در حد توان و وظیفه خود نسبت به حمایت از آن‌ها اقدام کند و در همین راستا، کتب متعدد مناسبی را برای ایجاد کتابخانه‌ها در کمپ‌ها در نظر گرفته و به آن‌ها کتاب اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6kni.23nkvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما