شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 2441
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تقدم دادن به دین و ولایت مداری از شاخصه های نهضت حسینی است

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حق تقدم دادن به دین خدا در همه امور و ولایت مداری از شاخصه های جبهه نهضت حسینی است.
تقدم دادن به دین و ولایت مداری از شاخصه های نهضت حسینی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز شنبه در جمع فرماندهان، مدیران و پایوران سپاه علی بن ابی طالب(ع) در حسینیه ثارالله در قم طی سخنانی افزود: حسینی بودن یعنی نسبت به ولایت، وابستگی فكری و عملی داشتن و به دنبال تحمیل نظر نبودن، ولایت را برای خود نخواستن، بلكه خود را برای ولایت خواستن است.

حاجی صادقی، در بیان شاخصه های جبهه نهضت حسینی اظهار داشت: اولین شاخصه جبهه نهضت حسینی حق تقدم دادن دین خدا بر همه چیز است كه همین امر نیز باعث شد كه حسین زنده بماند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، با بیان اینكه ولایتمداری دومین شاخصه جبهه نهضت حسینی است، اظهار داشت: حسینیان می دانند كه حاكمیت و اراده خدا در ولایت تجلی پیدا می كند و فرمانبری از ولایت، فرمانبری از خداست.

وی، با بیان اینكه سومین شاخصه جبهه نهضت حسینی، مقام تسلیم در برابر خداست، اظهار داشت: جبهه حسینی می گوید من اقدام می كنم اما نتیجه چه بشود، هر آنچه خدا بخواهد و خود را تسلیم امر الهی می داند.

حاجی صادقی خطاب به رزمندگان اسلام اظهار داشت: مراقب باشید كه به واسطه عمل صالح خود دچار غرور و تكبر نشوید، شیطان، خود عمل صالح را موجب سقوط انسان قرار می دهد.

وی تاكید كرد: اقتضای پاسداری از نهضت حسینی این است كه به بعد حماسه ی عاشورا پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینكه نهضت حسینی هرگز خاتمه نمی یابد، اظهار داشت: شاید اصرار خداوند متعال و رسولش و ائمه معصومین(ع) بر اینكه نهضت كربلا همواره زنده بماند، به همین جهت باشد كه می دانستند با زنده نگهداشتن جریان كربلا، اسلام زنده می ماند.

وی گفت: یكی از راه های زنده ماندن نهضت حسینی مجالس عزاداری برای ایشان است كه دشمن با توجه به همین امر نیز در تلاش است این مجالس را بی خاصیت و كم اهمیت كند.

حاجی صادقی با بیان اینكه در بین دشمن مطرح شده كه عاشورا و مجالس عزاداری برای امام حسین(ع) را نمی توان از شیعه گرفت اما می توان بی خاصیت و یا كم خاصیتش كرد، اظهار داشت: دشمن تلاش می كند كه بعد احساسی عاشورا را بزرگ و بعد حماسی عاشورا را كمرنگ كند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.0qia2bq0sla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما