يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 24449

ملی‌پوش صبا همبازی مهاجم روبین‌کازان روسیه شد

قم نيوز : قم نیوز: ملی‌پوش تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم با انتخاب سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال امید همبازی مهاجم جوان تیم روبین‌کازان روسیه شد.
ملی‌پوش صبا همبازی مهاجم روبین‌کازان روسیه شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که هدایت تیم ملی فوتبال رده سنی امید در راه کسب آمادگی برای حضور در چند میدان مهم برون‌مرزی بر عهده ادواردو نلووینگادای پرتغالی است، این مربی بازیکنان مورد نظر خود را به مرحله دیگری از برنامه‌های آماده سازی تیم ملی امید دعوت کرد.

این مربی بعد از تست‌گیری از چهره‌های مستعد تیم های مختلف حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و لیگ‌های جام آزادگان مدافع جوان و آینده‌دار تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم یعنی روزبه چشمی را نیز برای اردوی جدید تیم ملی برگزیده است.

این در شرایطی است که زمان زیادی به آغاز بازی‌های تیم ملی فوتبال رده سنی امید در مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ باقی نمانده است و کادر فنی تیم ملی فوتبال امید اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای انتخاب بهترین‌ها از بین آنها برای اعزام به این رقابت‌ها اعلام کردند.

در لیست جدید اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال امید برای اعزام به مسابقات فوتبال قهرمانی بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی، بازیکنان مطرحی از تیم‌های مختلف لیگ برتری حضور دارند که در این بین نام تنها ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم به چشم می‌خورد.

تنها بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم در ترکیب تیم ملی فوتبال امید روزبه چشمی است که در کنار سایر ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو که اردوی جدید تیم ملی فوتبال امید در آستانه اعزام به مسابقات آسیایی است، خود را برای حضوری موفق در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

بازیکن جوان و آینده‌دار تیم فوتبال صبای قم که در فصل گذشته یعنی بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فرصت حضور در تیم بزرگسالان صبا و همراهی این تیم در مسابقات باشگاه‌های برتر کشور را به دست آورده است، این روز‌ها از چهره‌های مورد نظر سرمربی پرتغالی تیم ملی امید به شمار می‌رود.

روزبه چشمی در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عضو تیم فوتبال صبای قم بود و در کنار سایر دعوت شدگان به اردوی تیم ملی امید، به عنوان تنها دعوت شده از صبای قم برای حضور در مسابقات قهرمانی فوتبال بازی‌های آسیای آماده می‌شود، بازی‌هایی که از روزهای پایانی شهریورماه در شهر اینچئون کره جنوبی به انجام خواهد رسید.

اما نکته جالب توجه در خصوص دعوت روزبه چشمی به تیم ملی فوتبال امید این است که نام وی در کنار نام سردار آزمون بازیکن ایرانی و شاخص تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه قرار گرفته است و در مجموع ۳۱ بازیکن برای اعزام به بازی‌های آسیایی از بیست و پنجم خردادlhi در کمپ تیم‌های ملی حضور می‌یابند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcco0qi.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما