يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 24450

1200 مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام هزار و 200 نفر مبلغ به مناسبت ماه رمضان به سراسر کشور خبر داد.
1200 مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی با اشاره به اعزام مبلغ در ایام تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هر سال برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، جوانان، نوجوانان و دانشجویان با همکاری سازمان‌ها، نهادهای فرهنگی و تبلیغی مبلغان متخصص را ساماندهی و اعزام می‌کند.

وی عنوان کرد: مبلغان ویژه طرح اوقات فراغت تابستان آموزش‌های لازم را دریافت کردند البته مبلغان اعزامی در این ایام بر اساس تخصص و مهارت ویژه تبلیغی شناسایی، ساماندهی و اعزام می‌شوند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام هزار و ۲۰۰ نفر مبلغ و مبلغه برای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی با عنوان طرح هجرت تابستانی به سراسر کشور خبر داد و افزود: این مبلغان به مدت ۴۰ روز از هفتم تیر تا هفدهم مرداد به مناطق تبلیغی اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این مبلغان به فعالیت‌های سنتی تبلیغی مانند برگزاری نماز جماعت، سخنرانی، دعا و زیارت، تبلیغ چهره به چهره و ارائه مشاوره به نوجوانان و جوانان می‌پردازند.

موسوی برگزاری کلاس معارف اسلامی بر اساس کتاب ره توشه راهیان نور برای دانش‌آموزان، کلاس تفسیر قرآن برای جوانان، آموزش قرآن، روخوانی، روانخوانی، تجوید و برگزاری مسابقات فرهنگی را از فعالیت‌های دیگر مبلغان در ایام تبلیغ ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان برنامه‌های ورزشی، مسابقات علمی، مناظره و گفتمان، اردوهای درون و برون شهری برای دانش‌آموزان و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی را نیز برگزار می‌کنند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: محور فعالیت مبلغان اعزامی در ایام تابستان تبلیغ برای کودکان، نوجوانان، جوانان و دانش‌آموزان است که بر همین اساس سبد فرهنگی و جوایزی ویژه هر مبلغ تهیه شده است.

وی عنوان کرد: برگزاری همایشی ویژه مبلغان طرح هجرت تابستانی برنامه‌ریزی شده که اول تیر ماه سال جاری در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات برگزار می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: در این همایش روش‌های جذب جوانان، کلاس‌داری، پاسخ به سوالات، شناخت نوجوان و جوان و روش‌های تبلیغ در قرآن توسط کارشناسان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7e8w.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما