يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 24457

وحدت لازمه مقابله با دشمنان مشترک شیعه و سنی است

قم نيوز : قم نیوز: عضو خبرگان رهبری لازمه مقابله با دشمنان مشترک مسلمین را تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی دانست و گفت: بزرگان و دلسوزان شیعه و سنی در صف نخست این امر مهم و مقدس قرار دارند.
وحدت لازمه مقابله با دشمنان مشترک شیعه و سنی است
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستورات شرع مقدس به هر مسلمانی، تلاش به منظور حفظ وحدت و پرهیز از تشتت و چندپارگی در برابر دشمنان اسلام و مسلمین است.

وی افزود: ما باید برای نهادینه شدن فرهنگ و گفتمان وحدت در سطح جهان اسلام تلاش کنیم و البته بزرگان و دلسوزان شیعه و سنی در صف نخست این امر مهم و مقدس قرار دارند.

این استاد حوزه همچنین با بیان اینکه وظیفه ما بر اساس آیات نورانی قرآن کریم،‌ اعتصام به حبل الهی است، گفت: امروز عزت و اقتدار جهان اسلام در برابر کفار و مشرکان، نظام سلطه و گروه‌های تروریستی، در سایه وحدت و در عین اعتقاد راسخ به باورهایمان تحقق می‌یابد و کسی جز دشمنان قسم خورده اسلام، از تفرقه و دشمنی بین مسلمین سود نمی‌برد.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: همگان باید بیش از پیش به ضرورت وحدت و برادری بیندیشند و راهکارهای لازم برای عملیاتی‌سازی آن را اجرا کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzab5.rhbaspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما