قم نيوز : قم نیوز:استاندار قم با اشاره به اینکه زمینه استفاده از نخبگان قم در مدیریت‌های کلان استان فراهم شود گفت: باید با استفاده از نیروهای بالقوه بزرگان علمی در صنعت کشور، زمینه رشد و تعالی ایران اسلامی را فراهم کنیم.
زمینه استفاده از نخبگان قم در مدیریت‌های کلان استان فراهم شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در بازدید از بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به عملکرد مثبت این مرکز در جذب افراد برجسته علمی اظهار کرد: باید با افزایش بهره‌وری و استفاده حداکثری از نیروی انسانی در همه ادارات زمینه‌های خدمات رسانی به مردم و پیشرفت جامعه اسلامی را فراهم کنیم.

استاندار قم با اشاره به آغاز به کار بنیاد ملی نخبگان در سطح کشور به دستور رهبر معظم انقلاب افزود:‌ با وجود اینکه بنیاد نخبگان کمی دیر در کشور ایجاد شد، اما در همین سال‌ها توانسته است در راستای حمایت از نخبگان گام‌های موثری بردارد.

وی شناسایی و به کارگیری افراد نخبه در مجامع علمی و صنعتی را عامل مهمی در راستای توسعه و پیشرفت کشور دانست و افزود: باید با استفاده از نیروهای بالقوه بزرگان علمی در صنعت کشور، زمینه رشد و تعالی ایران اسلامی را فراهم کنیم.

صالحی‌منش همچنین با اشاره به کسب جایگاه اول جهانی توسط جمهوری اسلامی در رشد علم تصریح کرد: باید با حمایت بیش از پیش از علم و دانش شاهد افزایش کمی و کیفی نخبگان علمی استان قم باشیم.

حسین اخوان علوی رئیس بنیاد نخبگان استان قم نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این بنیاد، حمایت‌های استاندار قم را در زمینه حمایت از نخبگان علمی استان خواستار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciz5ar.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما