دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 24492

متخلفان شهریه مدارس فوتبال قم جریمه می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دپارتمان جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال قم گفت: امسال نیز به صورت جدی با متخلفان شهریه مدارس فوتبال استان برخورد خواهد شد.
متخلفان شهریه مدارس فوتبال قم جریمه می‌شوند
به گزارش قم نیوز، مهدی عمویی اظهار کرد: نرخ شهریه مدارس فوتبال استان قم ویژه تابستان سال ۱۳۹۳ برای خانواده‌ها و شهروندانی که مایل به ثبت‌نام و حضور فرزندانشان در آموزش‌های این رشته ورزشی هستند، اعلام شده است.

وی ادامه داد: دپارتمان جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم با همکاری بخش‌های مرتبط در این هیئت و نظارت و بازرسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به صورت جدی و سختگیرانه با عوامل سوء‌استفاده از نرخ شهریه مدارس فوتبال برخورد خواهد کرد.

رئیس دپارتمان جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال قم یادآور شد: نرخ شهریه مدارس فوتبال فعال در ایام اوقات فراغت تابستان سال جاری برای استفاده کنندگان از این مدارس، در قالب درجه‌های یک و دو تقسیم‌بندی شده است البته نرخ هر کدام با دیگری فرق دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدارس فوتبالی که از نظر این هیئت در سطح درجه دو محسوب می‌شود تنها می‌توانند حداکثر مبلغ دو میلیون ریال از خانواده‌ها و شهروندان قمی دریافت کنند لذا افراد هر گونه تخلف را که در این زمینه مشاهده کردند می‌توانند آن را به این هیئت اطلاع بدهند تا برخورد لازم صورت گیرد.

عمویی اضافه کرد: همچنین مدیران مدارس فوتبالی که از نظر این هیئت مدارس درجه یک محسوب می‌شود حداکثر می‌توانند مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از ثبت‌نام کنندگان در مدارس فوتبال دریافت کنند.

وی در ادامه در خصوص تعداد کلاس‌ها تصریح کرد: مبالغ اعلام شده از سوی هیئت فوتبال استان قم برای یک ترم ۲۴ جلسه‌ای است و براساس نوع خدمات ارائه شده توسط مدارس خواهد بود اما مدارسی که مبالغی بیش از حد مجاز دریافت کنند قطعاً به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم معرفی خواهند شد تا برابر مقررات با آنها برخورد شود.

رئیس دپارتمان جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال قم با توصیه به مدیران و مربیان مدارس فوتبال طرح اوقات فراغت تابستان تصریح کرد: قطعاً مراجعه خانواده و شهروندان قمی به مدارس فوتبال به سبب علاقمندی شدیدی که به این رشته وجود دارد بیش از سایر رشته‌ها خواهد بود.

وی تاکید کرد: تابستان و فرصت اوقات فراغت بهترین موقعیت برای شناسایی استعدادهای نهفته فوتبال در رده‌های سنی پایه است و اگر مربیان مدارس فوتبال با دقت و تیزهوشی به پرورش این استعدادها بپردازند، آینده خوبی در انتظار فوتبال استان قم است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauynu.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما