کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسابقات فوتسال جام رمضان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 27 خرداد 1393 ساعت 10:10

قم نیوز: مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در قم خبر داد و گقت :این مسابقات پس از افطار در شب‌های ماه مبارک رمضان در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز، جواد رنگرز جدی اظهار کرد : یکی از معتبر ترین مسابقات فوتسال جام رمضان در سطح کشور با آغاز ماه مبارک رمضان در قم برگزار می‌شود و سالن‌های بزرگ سطح شهر قم پس از افطار میزبان این رویداد ویژه ماه مبارک هستند.

وی گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان که در آن باشگاه های لیگ‌های دسته اول و دوم فوتسال قم و دستجات آزاد حضور پیدا می‌کنند از هشتم تیر تا هشتم مرداد ماه برگزار می‌شود و میزبانی آن بر عهده سالن ۲۰۰۰ نفری شهید حیدریان است.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم افزود : مسابقات جام رمضان علاوه بر سالن ۲۰۰۰ نفری حیدریان در سالن های دیگری نیز برگزار می‌شود اما مسابقات برگزار شده در سالن ۲۰۰۰ نفری شهید حیدریان به صورت سنتی همواره مورد اقبال اهالی فوتسال بوده و اعتبار ویژه ای داشته است.

رنگرز جدی بیان کرد: هیئت فوتبال استان قم برای تیم‌های حاضر در این رقابت ها مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به عنوان ورودی در نظر گرفته و هر تیم می‌تواند حداکثر ۱۲ بازیکن به همراه یک مربی و یک سرپرست را به مسئولین برگزاری این مسابقات معرفی کند.

وی تصریح کرد : ثبت نام تیم های داوطلب حضور در این مسابقات که به طور معمول با حضور تیم های قدرتمند فوتسال قم برگزار می‌شود تا آخر خردادماه است و از سرپرست باشگاه های و تیم های دستجات آزاد حاضر خواسته شده تا مهلت مقرر مدارک مورد نیاز را به کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم تحویل دهند.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی مسابقات رسمی فوتبال و فوتسال قم در ماه مبارک رمضان ، برگزاری مسابقات جام رمضان پس از افطار تیدیل به مهم ترین برنامه ورزشی استان می‌شود و حتی بازیکنانی از نقاط مختلف کشور برای شرکت در این مسابقات به قم می‌آیند.

انتهای پیام/ 126


کد مطلب: 24538

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24538/مسابقات-فوتسال-جام-رمضان-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir