کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اردوی فرهنگی تفریحی بسیج اساتید دانشگاه قم در بخش خلجستان

پايگاه اطلاع رسانی بسیج قم , 28 خرداد 1393 ساعت 9:08

قم نیوز: اردوی فرهنگی، تفریحی اساتید بسیجی دانشگاه قم، با عنوان "بسیج ایده ها و اندیشه ها برای پیشرفت ایران اسلامی" امروز و در آستانه روز قشر بسیج اساتید در پارک تفریحی امام رضا(ع) بخش خلجستان قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز، در اردوی یک روزه فرهنگی تفریحی و خانوادگی اساتید بسیجی دانشگاه قم که با حضور حجت الاسلام علی زاده جانشین سازمان بسیج اساتید استان، اعضای شورای سازمان، سید محمد طباطبایی مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه قم و جمعی از اساتید بسیجی این دانشگاه برگزار گردید، ابتدا حجت الاسلام دکتر وحدتی عضو هیئت علمی دانشگاه قم به ایراد سخن با محوریت "استحکام خانواده، بنیاد امنیت اجتماعی" پرداخت و راهکارهایی را به منظور بهره گیری بیشتر از ارزش های دینی جهت تقویت اساس خانواده ارائه نمود.

در ادامه، دکتر ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و عضو گروه علمی مطالعات آمریکا مطالبی را در ارتباط با وضعیت ایران و آمریکا در منطقه و جهان، موضوع تحریم و حضور معنوی جمهوری اسلامی در اقصی نقاط دنیا عنوان کرد.

وی توجه جهانی به انقلاب اسلامی ایران را نتیجه جهانی بودن پیام انقلاب ذکر کرد و افزود: ما در حوزه ایده، فکر و پیام دارای مزیت نسبی هستیم و همین مزیت بعلاوه امتیاز بزرگ ایران یعنی اتصال به دو مرکز انرژی جهان یعنی خلیج فارس و آسیانه میانه باعث افزایش قدرت نرم و نفوذ پیام انقلاب در قلوب آزادیخواهان جهان می شود.

رحیمی بخشدار سلفچگان نیز که به همراه حسین صمدی فرمانده حوزه ۲۳ مالک اشتر ناحیه امام رضا(ع) در جمع اساتید بسیجی حضور یافته بود، طی سخنانی به بیان موقعیت منطقه خلجستان و شهر دستجرد از لحاظ آب و هوا، گردشگری، فرهنگ ایثار و شهادت و ...پرداخت.

توزیع بسته های فرهنگی، گشت و گذار خانوادگی در تفرجگاه و ورزش مفرّح اسب سواری بخش جنبی برنامه های این اردوی فرهنگی تفریحی یک روزه بود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24565

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24565/اردوی-فرهنگی-تفریحی-بسیج-اساتید-دانشگاه-قم-بخش-خلجستان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir