پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : 24603

برای کسب مدال طلا به مونته نگرو می روم

قم نيوز : قم نیوز: کاراته کای قمی تیم ملی کشورمان با بیان این که هدفم کسب مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان است گفت: ۲ تورنمنت مهم و سرنوشت ساز را در پاییز امسال پیش رو دارم و برای کسب مدال طلا به مونته نگرو می روم.
برای کسب مدال طلا به مونته نگرو می روم
به گزارش قم نیوز، امیر مهدی زاده درباره وضعیت تمرینانش در اردوی تیم ملی اظهار کرد: برای نخستین بار است که در مسابقات دانشجویان جهان شر کت می‌کنم و بدون توجه به نتیجه ، فکر می‌کنم حضور در این مسابقات محکی جدی برای بازی های آسیایی اینچئون است.

وی گفت: مسابقات دانشجویان جهان در مونته نگرو نخستین رخداد بین المللی پیش روی من, در سال جدید است و هدفم این است که مدال طلا را به دست آورم و به شرایطی آرمانی به استقبال مسابقات جهانی و بازی های آسیایی بروم.

قهرمان مسابقات کاراته جهان در فرانسه افزود: نهمین دوره رقابت‌های کاراته دانشجویان جهان از ۲۸ خرداد تا یک تیرماه در مونته نگرو برگزار می‌شود و با توجه به حضور حریفان اروپایی در این مسابقات, فضای بازی‌ها شبیه به جام جهانی است که قرار است پاییز امسال در آلمان برگزار شود.

مهدی زاده بیان کرد: نسبت به موفقیت در مسابقات دانشجویان جهان و بازی های آسیایی خوشبین هستم و برای جبران ناکامی برابر حریف قزاقستانی در دوره گذشته بازی های آسیایی انگیزه زیادی دارم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم اردوی تیم ملی حریف خوبی به نام هامون درفشی پور دارم که بدون شک رقابت سالم بین من و درفشی پور سبب رشد فنی من می‌شود.

ملی پوش منهای ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته خاطرنشان کرد: امیدوارم با کسب مدال طلای دانشجویان جهان به کشورم بازگردم گرچه پس از آن کار اصلی من آغاز می شود و ۲ تورنمنت مهم و سرنوشت ساز را در پاییز امسال پیش رو دارم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexp8w.jh8e7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما