دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : 24675

شبکه‌های ماهواره‌ای ایمان مردم را هدف گرفته‌اند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: دشمن قادر به جنگ نظامی با ایران نیست لذا از طریق فرهنگ وارد جنگ شده است و قصد دارد با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای ایمان مردم را نابود کند.
شبکه‌های ماهواره‌ای ایمان مردم را هدف گرفته‌اند
به گزارش قم نیوز، سردار محمدرضا نقدی ظهر دوشنبه در گردهمایی مبلغین ماه رمضان که در مسجد اعظم قم برگزار شد، اظهار کرد: مشکلاتی که اکنون در جامعه داریم نتیجه اعمال خودمان است.

وی افزود: امروز برخی رسانه‌ها موجبات گناه را فراهم می‌آورند و موجب از بین رفتن حرمت‌ها در خانواده‌ها می‌شوند که باید از آنها دوری کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از آنجا که دشمن نتوانسته است با ملت ایران پنجه در پنجه نظامی بیاندازد و زمانی که از جنگ نظامی مأیوس شده است، سعی دارد تا از جبهه فرهنگ با ملت ایران وارد مبارزه شود.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۶۲ شبکه ماهواره فارسی زبان وجود دارد که برای هر سنی و مخاطبی برنامه دارد، تصریح کرد: دشمن هر کسی را با زبان خودش به فساد می‌کشاند.

نقدی با اشاره به اینکه ایمان منشاء ایستادگی و اقتدار ملت ایران است، خاطرنشان کرد: به این دلیل دشمن در صدد است تا ایمان مردم را نشانه برود.

ایمان و وحدت دو عامل پیروزی انقلاب

وی با بیان اینکه دشمن بر روی ایمان و وحدت ملت تمرکز کرده است که به قول حضرت امام(ره) دو عامل پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن می‌خواهد با تجمل گرایی و ترویج کالاهای خارجی اقتصاد را متزلزل کند، در نوجوانان بلوغ زود رس ایجاد کند که این مشکلاتی را برای خانواده‌ها به وجود می‌آورد و در نهایت ارزش‌های ما را تحقیر و ایمانمان را نابود کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: کسی که به این شبکه‌های فاسد روی آورد دیگر نمی‌تواند در برابر خداوند خشوع کند لذا باید از رفتن به سراغ چنین شبکه‌هایی خودداری کنیم.

وی بیان کرد: ۲۶ کانال به اصطلاح مذهبی را به راه انداخته‌اند که درآن به نام شیعه به مقدسات سنی توهین می‌کنند و به اسم سنی به مقدسات شیعه فحاشی می‌کنند تا همه را به جان هم بیاندازند.

۷۵ درصد طلاق‌ها در کشور یا از مواد مخدر است یا از ماهواره

سردار نقدی گفت: ۲۲ کانال در کشور وجود دارد که بر تعداد آنها افزوده خواهد شد و برای همه سنین برمانه پخش می‌کند آیا این کافی نیست؟ و حتما باید با وارد کردن ماهواره به خانه‌ها موجبات فساد فرزندان را در خانه و جامعه فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه رشد جمعیت در اروبا منفی است و این نتیجه فرهنگ مبتذل در آنجا است، افزود: بیش از ۷۵ درصد طلاق‌ها در کشور یا از مواد مخدر است یا از ماهواره.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بزرگترین گناه را آلوده شدن به رسانه‌های فاسد دانست و اظهار کرد: برخی به بهانه علم به سراغ ماهواره‌ها می‌روند که باید به این افراد بگوییم علم در قرآن و نهج البلاغه است نه در شبکه‌های مبتذل ماهواره‌ای.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdk90x.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما