سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 24690

اجرای طرح تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در مدارس قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از اجرای طرح تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در مدارس قم خبر داد.
اجرای طرح تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در مدارس قم
به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان با اشاره به ۲۰ پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌سازی اظهار کرد: دولت بودجه لازم برای تکمیل این پروژه‌ها را ندارد، بنابراین نیازمند مشارکت خیران هستیم تا پروژه‌‌های نیمه‌تمام تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال قراردادی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث پروژه‌ای منعقد شده بود، ولی به دلیل آنکه دولت توان ادامه پروژه را نداشت، پروژه متوقف شد و اکنون برای تکمیل پروژه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه نیاز است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌ای در منطقه پردیسان گفت: این پروژه دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و ۵۰۰ میلیون تومان نیز دولت برای آن هزینه کرده، ولی به دلیل عدم توان مالی دولت، پروژه متوقف شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به مصوبه مجلس در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از سوی خیران گفت: در قانونی که مجلس تصویب کرده، پروژه‌ای که حداقل ۳۰ درصد از تکمیل آن باقیمانده باشد، خیر می‌تواند آن را تکمیل کند و بر اساس نام مورد علاقه خود آن را نامگذاری کند.

وی خاطرنشان کرد: احمد گیوه‌چیان در نظر دارد یکی از مدارس راهنمایی که در منطقه پردیسان واقع شده را تکمیل کند، البته برای تکمیل این پروژه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که خیر تعهد کرده که تامین اعتبار کند.

پورگلیان یادآور شد: پروژه دارای ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع زمین و ۲ هزار و ۹۵۰ مترمربع زیربنا بوده و ساختمان اصلی آن با مساحت ۲ هزار و ۱۹۴ مترمربع دارای ۷۵۵ مترمربع سالن ورزشی و ۱۲ کلاس است.

وی خاطرنشان کرد: این چهارمین مدرسه‌ای است که حاج احمد گیوه‌چیان احداث می‌کند، حاج علی گیوه‌چیان پسر و فخری برقعی همسر وی نیز از جمله خیرین مدرسه‌ساز هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawinu.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما