يکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : 2470
در بین 36 کشتی‌گیر؛

فرنگی کار قمی به اردوی المپیک لندن دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از دعوت کشتی گیر قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت در رقابت های گزینشی المپیک لندن خبر داد.
فرنگی کار قمی به اردوی المپیک لندن دعوت شد
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی بیان کرد: این سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان است که با نظر محمد بنا سرمربی این تیم از روز بیست و ششم آذر ماه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: مرحله سوم اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی آغاز می شود که کادر فنی تیم ملی برای حضور در این اردو از ۳۶ فرنگی کار شاخص کشور در اوزان مختلف دعوت به عمل آورده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به حضور فرنگی کار ارزنده قمی در این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، ابراز داشت: این کشتی گیر هادی علیزاده پورنیا چهره درخشان دو سه سال اخیر کشتی قم است که همچنان یکی از فرنگی کاران مورد اعتماد سرمربی تیم ملی است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در فدراسیون کشتی کشورمان، مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به منظور حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک لندن از ۲۶ آذرماه و با دعوت از ۳۶ کشتی‌گیر آغاز می‌شود.

حلوایی در ادامه به اسامی ۳۶ کشتی‌گیر دعوت شده به این اردو که به مدت دو هفته در خانه کشتی شماره یک برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: هادی علیزاده پورنیا در وزن ۷۴ کیلوگرم در کنار چهره های مطرح کشتی کشور برای به دست آوردن دوبند تیم ملی تلاش خواهد کرد.

وی تصریح کرد: کشتی گیر ارزنده قمی در وزن ۷۴ کیلوگرم باید با رقبای سرشناسی همچون فرشاد علیزاده از استان تهران، محسن قاسمی از استان لرستان، کمال محمدعلیزاده از استان فارس و محسن مهدی‌زاده از توابع تهران رقابت کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: فرنگی کاران دعوت شده در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم در حالی در این اردو حضور می یابند که محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را مربیانی نظیر جمشید خیرآبادی از کردستان، حمیدرضا اسماعیل‌نژاد از مازندران، ایرج اسفندیاری‌فر از خوزستان و رسول جزینی از استان اصفهان همراهی می‌کنند.

وی تاکید کرد: هادی علیزاده پورنیا در حالی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور می یابد که اخیرا در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور که در سقز استان کردستان برگزار شد، توانست در وزن ۷۴ کیلوگرم به دیدار نهایی راه یابد اما در مسابقه فینال با قبول باخت مقابل محسن مهدی زاده از توابع تهران به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

حلوایی افزود: این کشتی گیر ارزنده سابقه کسب عنوان پنجم رقابت های جایزه بزرگ باکو ۲۰۱۱ که با شرکت برترین‌های کشتی فرنگی جهان در کشور آذربایجان برگزار شد و همچنین مقام سوم جام بین المللی یادگار امام و عنوان سوم کشتی فرنگی جوانان آسیا در سال ۲۰۱۰ را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.f8wbjh8e79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما