چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 24731

افتتاح ۴هزار واحد مسکن مهر تا پایان مردادماه امسال در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: پایان مرداد ماه امسال در پردیسان قم چهار هزار واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود.
افتتاح ۴هزار واحد مسکن مهر تا پایان مردادماه امسال در قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محمدامین نصراللهی زاده در بازدید چند ساعته از چهار پروژه سه جانبه در حال تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیسان قم دیدن و روند پیشرفت این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد؛ در این بازدید که محمدرضا فرج مدیرمسکن و ساختمان و پیمانکاران پروژه نیز حضور داشتند.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر استان قم اظهار کرد: در عین آنکه تسریع در تحویل این واحدها به مردم امری ضروری است اما باید به گونه ای عمل شود که کیفیت قربانی سرعت در ساخت نشود و در عین دقت، سرعت لازم را لحاظ کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به بخشی از پروژه های افتتاحی افزود: تعدادی از واحدهای افتتاح شده در این چهار هزار واحد در سه پروژه از ۴ پروژه سه جانبه مورد بازدید واقع شده قرار دارد که امیدواریم با عنایت به اهمیتی که تسریع در پرداخت به موقع سهم آورده اعضا وجود دارد نسبت به پرداخت سهم آورده تعجیل کنند.

نصراللهی زاده به دیگر مراحل افتتاحیه ها اشاره کرد و گفت: انشااله با همتی که در مسئولان و همه دست اندرکاران پروژه واحدهای مسکن مهر استان قم وجود دارد در فاصله های زمانی مناسبی شاهد تناوب افتتاحیه ها هستیم.

پروژه های مسکن مهر مورد بازدید هر یک با ۹۰ درصد در حال تکمیل بوده که به غیر از پروژه رس باقی آنها از نظر تاسیسات زیر بنایی ارائه خدمات شده است که تنها در بحث کنتورهای آب و برق مشکلاتی وجود دارد که متولیان این امر در حال پیگیری و ارائه کامل خدمات زیر بنایی هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم با تاکید بر سیاست دولت تدبیر و امید در تکمیل طرح ملی مسکن مهر در سراسر کشور گفت: با توجه به تمهیدات و مطالعات انجام شده امیدواریم تا پایان نیمسال اول ۹۴ استان قم به تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

وی گفت: پایان مرداد ماه امسال در پردیسان قم چهار هزار واحد مسکن مهر دیگر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgqu9x.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما