قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: منطقه نیروگاه از مناطق محروم استان قم بوده و لازم است مسئولان توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.
مسئولان توجه ویژه‌ای به نیازهای مردم منطقه نیروگاه قم داشته باشند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه استخر حجاب در منطقه نیروگاه قم، توزیع بودجه در کشور را از آثار و برکات نظام برشمرد و اظهار کرد: امروز این مردم هستند که کشور را اداره می کنند و هدف و اولویت اقدامات مسئولان برپایه رفع نیازهای مردم است.

استاندار قم بهره برداری این طرح در یکی از مناطق محروم استان قم ارزشمند دانست و افزود: منطقه نیروگاه از مناطق محروم استان است و لازم است مسئولان توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروزه کشور از نظر اقتصادی در وضع مناسبی نیست، تصریح کرد: انجام این طرح عمرانی و بهره برداری از آن بسیار ارزشمند است و باید قدردان خادمان نظام جمهوری اسلامی باشیم.

حجت الاسلام صالحی منش از تلاش های نهادهایی که در راستای عمران و آبادانی استان گام برمی دارند تقدیر کرد و گفت: اختصاص پروژه استخر حجاب ویژه بانوان قابل تقدیر است چرا که بانوان از حقوق بالایی در نظام برخوردار هستند و باید در عمل این مسئله تحقق پیدا کند.

استاندار قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان ادامه دهنده راه امام راحل کشور را اداره می کنند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به مناطق محروم و نیازهای مردم این مناطق دارند، از همین رو این مناطق باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم مناطق محروم را وظیفه خود می دانیم و کمال احترام را به این مردم می گذاریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0zb5.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما