قم نيوز : قم نیوز: معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران، فراخوان جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی حوزه‌های علمیه با عنوان بانوی کرامت را اعلام کرد.
فراخوان جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی حوزه‌های علمیه
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمود خالقی قالب‌های ارائه آثار در جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران را شامل نشریات علمی پژوهشی، پژوهش‌های درسی، کتاب، پایان‌نامه، تحقیق پایانی و مقاله ذکر کرد و گفت: از میان پژوهش‌های درسی آن دسته از پژوهش‌های طلاب سطح سه (کارشناسی ارشد) در جشنواره شرکت داده می‌شوند که از تاریخ یکم مهرماه سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: خواهران حوزوی که شرط سنی شرکت در ششمین دوره جشنواره علامه حلی را ندارند می‌توانند آثار خود را شامل کتاب، پایان‌نامه سطح سه و تحقیق پایانی سطح ۲ (دفاع شده از ابتدای تابستان ۹۲ تا دهم آذر ۹۳) و مقاله با موضوع آزاد در فراخوان جشنواره بانوی کرامت شرکت دهند.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه ارائه مقاله با موضوع آزاد برای معاونان پژوهشی مدیریت­‌های استانی و مراکز آموزشی سطح ۲ و سه، اساتید روش تحقیق و اساتید راهنمای تحقیق پایانی الزامی است، عنوان کرد: سایر اساتید و کادر مدارس نیز به صورت اختیاری می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرد: آثار علمی با محتوای تحقیق، تالیف، تصحیح و ترجمه در این جشنواره شرکت داده می‌شوند.

معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه ثبت‌نام در جشنواره بانوی کرامت از طریق سامانه فراخوان‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران در نشانی اینترنتی www.whc.ir انجام می‌پذیرد، افزود: مهلت شرکت در این فراخوان ۱۰ آذرماه است.

خالقی خاطرنشان کرد: این فراخوان به منظور ترویج و تثبیت فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزه‌های علمیه خواهران در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود و به صاحبان آثار برگزیده، لوح تقدیر جشنواره و جوایز ارزنده تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgq79x.ak9tx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما