قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: دشمنان در عراق به دنبال تجزیه این کشور هستند اما قطعا به این هدف دست پیدا نمی‌کنند.
آیت‌الله سعیدی: دشمنان به هدف خود در تجزیه عراق دست پیدا نمی‌کنند
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد سعیدی که در خطبه‌های نماز جمعه امروز قم و در حرم کریمه اهل بیت(س) سخن می گفت، اظهار کرد: هنگامی که بین دو گروه از مسلمانان درگیری ایجاد می شود، باید آن را برطرف ‌و بین آنها صلح برقرار کرد؛ اما حل این درگیری و اختلاف باید به صورت صحیح باشد تا دوباره زمان دیگری سر بر نیاورد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران آماده است که با کشورها مذاکره کند اما هیچ کس نمی تواند چیزی را به ملت ایران تحمیل کند و غربی‌ها باید راه تحمیل را کنار بگذارند.

وی تاکید کرد: در عرصه بین الملل، حرکت های خائنانه در سوریه در حال شکست کامل است و همان دست هایی که در سوریه آن فجایع را آفریدند، اکنون در عراق در حال فعالیت هستند و هدف این دست ها در سوریه و عراق و لبنان شکست مقاومت است.

آیت‌الله سعیدی افزود: در کشور عراق ضمن وارد کردن خسارات زیاد، سخن از تجزیه عراق به سه قسمت می زنند و تشکیلات اقلیم کردستان عراق، ادعای تملک بر منطقه کرکوک را کرده اند این در حالی است که کردهای عراق در محاصره چند کشور هستند.

امام جمعه قم تصریح کرد: هم اکنون دولت عراق در حال پس گرفتن شهرهایی است که با خیانت به داعش سپرده شده بود و از طرف دیگر مشخص شدن خائنان و مدعیان انحرافی و اتحاد کشورهای غربی و منطقه علیه مردم عراق، از برکات فتنه اخیر است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfexd0.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما