جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 25035

زمان نمایشگاه قرآن قم به ۱ ماه افزایش یابد

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فصل تابستان و ماه رمضان فرصت خوبی برای حضور مردم در نمایشگاه قرآن قم است و زمان این نمایشگاه می تواند تا یک ماه افزایش یابد.
زمان نمایشگاه قرآن قم به ۱ ماه افزایش یابد
به گزارش قم نیوز  و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم‌، احمد امیرآبادی در حاشیه مراسم افتتاح دومین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم اظهار کرد:رمضان ماه بهار قرآن است و در این ماه، مردم هم اقبال بیشتری برای استفاده از فیوضات معنوی این کتاب آسمانی دارند.

وی افزود: نمایشگاه قرآن در قم دومین سال خود را تجربه می‌کند و سال گذشته هم کارهای خوبی را شاهد بودیم که امیدواریم این روند در سال جاری هم تداوم یابد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساختمان مجتمع ناشران به دلیل نزدیکی به حرم حضرت معصومه(س) ظرفیتی بسیار خوب برای برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و مذهبی است گفت: امسال با توجه به اینکه ماه رمضان به طور کامل در فصل تابستان قرار دارد، شاهد حضور بیشتر زائران در قم هم هستیم که این امر به نوبه خود موجب استقبال گسترده‌تر از نمایشگاه قرآن خواهد بود.

وی تصریح کرد: مشکلی که سال گذشته مشاهده کردیم این بود که اخبار نمایشگاه قرآن کمتر در رسانه‌ها و مطبوعات محلی و سیمای استانی انعکاس یافت؛ حقیقت آن است که باید مردم را بیش از این برای حضور در نمایشگاه قرآن و بهره‌مندی معنوی از آن ترغیب کرد و مسئولان برگزاری نمایشگاه باید در سال جاری یکی از وظایف خود را، اطلاع‌رسانی گسترده شهری در زمینه نمایشگاه قرآن قرار دهند.

امیرآبادی با اشاره به ضرورت هماهنگی با دیگر نهادها از جمله شهرداری برای ارائه سرویس و خدمات به بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن گفت: برنامه‌های حاشیه‌ای و جنبی مانند ویژه‌برنامه‌های مخصوص کودکان هم می‌تواند در جذب بیشتر مخاطب تاثیرگذار باشد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به یقین ۱۰ روز برگزاری نمایشگاه قرآن در استان قم کافی نیست و قم این ظرفیت را دارد که نمایشگاهی یک ماهه را برپا کند زیرا فضا و امکانات برای این مهم، فراهم است ولی اطلاع‌رسانی کافی و تبلیغات شهری یکی از ضروریات به شمار می‌رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcen78w.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما