شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 25047

دوره قرآن شناسی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دوره کوتاه مدت قرآن شناسی با حضور اساتید برجسته قرآنی در ماه مبارک رمضان در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.
دوره قرآن شناسی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام؛ همزمان با ماه میهمانی خدا، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت دوره کوتاه مدت قرآن شناسی را برای عموم مردم برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، در این دوره که از ۱۱ تیر ماه جاری در حرم مطهر آغاز شده است،‌ شناخت شخصیت قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام، مفاهیم ارتباط با قرآن، زمینه‌های انس و تدبر در قرآن، روش ترجمه و شرایط مترجم، شیوه‌های تدبر و تفسیر، وظیفه ما در قبال قرآن، تاریخ قرآن، اعجاز قرآن،‌ تحریف‌ناپذیری و سیره قرآنی معصومین علیهم‌السلام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این دوره که به مدت چهارده روز در سالن اجتماعات صحن صاحب‌الزمان (ضلع شمالی) برگزار می‌شود، حجج اسلام والمسلمین محمد جواد طبسی، اسکندرلو،‌ نقی پور فر و محمدی به ایراد سخن می‌پردازند.

کسانی که در این دوره شرکت کرده و حضور منظم داشته و در آزمون پایانی نمره قبولی دریافت کنند، گواهی پایان دوره مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها اعطا می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqvni.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما