شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 25048

مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در ۴ بقعه متبرکه قم

قم نيوز : قم نیوز: بر اساس اعلام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در چهار مکان طی ماه رمضان برگزار می‌شود.
مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در ۴ بقعه متبرکه قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سنت حسنه ترتیل‌خوانی و قرائت قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان چند سالی است که در حرم حضرت معصومه(س) احیا شده پس از آن ترتیل‌ خوانی‌ های ویژه بانوان و نوجوانان هم به آن افزوده شده است.

به دلیل محدودیت‌هایی که برای بسیاری از شهروندان به منظور حضور در حرم مطهر و شرکت در مراسم ترتیل‌خوانی وجود دارد، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم مراسم ترتیل‌خوانی و قرائت قرآن در بقاع متبرکه را سازمان‌دهی کرده است.

بر این اساس، همه روزه طی ماه مبارک رمضان و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در آستان مقدس امامزادگان علی بن جعفر(ع) واقع در خیابان انقلاب، سید علی(ع) واقع در بلوار ۱۵ خرداد، جعفر شهید(ع) واقع در خیابان شاه ابراهیم(ع) و سید معصوم(ع) واقع در میدان نبوت برگزار می‌شود.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از عموم علاقمندان به آیات وحی و روزه‌داران قمی دعوت می‌کند در این مراسمات نورانی شرکت کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivuar.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما