شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 25066

جوانگرایی و دوری از حاشیه‌ها دلیل پیوستنم به صبا بود

قم نيوز : قم نیوز:هافبک جدید تیم فوتبال صبای قم گفت: تفکر حاکم بر مجموعه صبا مبنی بر جوانگرایی و دوری این تیم از فضای حاشیه‌ها دلیل پیوستن من به این تیم بود.
جوانگرایی و دوری از حاشیه‌ها دلیل پیوستنم به صبا بود
به گزارش قم نیوز، جلال علی‌محمدی پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال استان قم و رسمی شدن پیوستن وی به تیم فوتبال صبا اظهار کرد: از اینکه فرصت بازی در تیم فوتبال صبای قم و کار زیر نظر صمد مرفاوی را پیدا کردم بسیار خوشحالم و برای درخشش در لیگ چهاردهم انگیزه زیادی دارم.

وی گفت: فصل گذشته در ترکیب مقاومت سپاسی به عنوان بازیکن سرباز حضور داشتم و در مسابقات لیگ سیزدهم، ۴ گل به ثمر رساندن که فکر می‌کنم در لیگی که آقای گل آن حدود ۱۴ گل به ثمر رسانده، به ثمر رساندن ۴ گل برای یک هافبک کناری آمار خوبی محسوب می‌شود.

بازیکن جدید صبای قم در پاسخ به این سئوال که چرا صبای قم را برای ادامه دوران فوتبالش انتخاب کرده بیان کرد: صبا در بین تیم‌های لیگ برتری مشخصات ویژه‌ای دارد چنان که رویکردی مبنی بر جوانگرایی در این تیم وجود دارد و این تیم طی سالیان گذشته بازیکنان گمنامی که کسی آن‌ها را در سطح لیگ بر‌تر نمی‌شناخته به ستاره‌های نامداری تبدیل کرده است.

علیمحمدی افزود: صبا از جمله تیم‌هایی است که نقش مهمی در احیا کردن بازیکنانی دارد که در دوران حرفه‌ای خود دچار مشکل و تزلزل می‌شوند و می‌تواند آن‌ها را به سطح بازی در لیگ بر‌تر برساند.

بازیکن سابق تیم‌های گسترش فولاد تبریز و فجر سپاسی عنوان کرد: یکی از دلایل اینکه صبا را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم دوری این تیم از فضای حاشیه‌ها بود به طوری که یک بازیکن در تیمی چون صبا می‌تواند با خاطری آسوده تنها به فوتبال و پیشرفت ورزشی خود فکر کند و ذهنش درگیر حواشی نمی‌شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم فصل پیش رو فصلی خوب برای من باشد و بتوانم گل‌های بیشتری نسبت به فصل گذشته به ثمر برسانم و به صبا در راه هدفش در رسیدن به رتبه‌های بالای لیگ بر‌تر کمک کنم.

علیمحمدی تصریح کرد: در کنار سایر بازیکنان صبا، رقابت سالمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارم و بدون شک، سرمربی تیم هر بازیکنی را که آماده‌تر باشد و بتواند به تیم کمک کند در ترکیب اصلی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdciquar.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما