دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 2516
شهردار منطقه 2 قم خبر داد:

توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی در منطقه شیخ‌آباد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 2 قم گفت: امیدواریم با توجه به بازدید به عمل آمده بتوانیم در کنار توسعه و گسترش پروژه‌های عمرانی افزایش فضاهای فرهنگی و ورزشی را در این منطقه شاهد باشیم.
توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی در منطقه شیخ‌آباد
به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر یکشنبه شب در جلسه صمیمی مسئولان استان قم با مردم منطقه شیخ‌آباد قم که با حضور استاندار قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به وضعیت منطقه شیخ‌آباد که در بخشی از منطقه دو شهر قم واقع شده است، اظهار کرد: منطقه دو شهر قم با مساحتی بالغ بر هزار و ۵۰۰ هکتار و جمعیت ۱۸۳ هزار نفر بخش اعظمی از مردم ولایتمدار و وفادار به انقلاب اسلامی را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: در طول ۳۳ سالی که از انقلاب می‌گذرد مردم منطقه دو قم در صحنه‌های دفاع از نظام حضور مستمری داشته‌اند و در راه حفظ انقلاب ثابت قدم بوده‌اند.

شهردار منطقه دو قم تصریح کرد: مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در سفر به استان قم توجه به منطقه نیروگاه و محلات کمتر توسعه یافته را مورد تاکید قرار دادند و حضور مسئولان استان قم در این منطقه محروم نیز گامی در راستای تحقق منویات رهبری است.

وی با اشاره به اینکه در طول یک سال اخیر با سفرهای شهری مسئولان به نقاط مختلف توجه ویژه‌ای به توسعه و پیشرفت محلات صورت گرفته است، تاکید کرد: امیدواریم که از این بازدیدها تاثیر مثبتی در پیشرفت مناطق داشته باشد و منجر به این شود که چهره محرومیت از این مناطق پاک شود.

متین‌فر در ادامه با اشاره به پاره‌ای از مشکلات منطقه شیخ‌آباد گفت: حاشیه‌نشینی در این منطقه زیاد بوده و چرخه اقتصادی ضعیف است و امیدواریم که با نگرش و دید وسیع و روشن مسئولان دستگاه‌ها اهتمام لازم به حل مشکلات بخش صورت گیرد.

وی توسعه بانک‌ها را از دیگر نیازهای منطقه دانست و عنوان کرد: منطقه شیخ‌آباد با وجود جمعیت و وسعت زیاد تنها یک بانک دارد.

شهردار منطقه دو قم با اشاره به محور کمربندی امام علی(ع) که محل عبور مسافرین و زائران است و در کنار منطقه شیخ‌آباد واقع شده است، افزود: امیدواریم با توجه به بازدید به عمل آمده بتوانیم در کنار توسعه و گسترش پروژه‌های عمرانی افزایش فضاهای فرهنگی و ورزشی را در این منطقه شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.yd0iw6dtvgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما