چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 25203

2 بازیکن از ایثار قم جدا شدند

قم نيوز : قم نیوز: 2 بازیکن بسکتبال با ویلچر ایثار قم در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در نقل و انتقالات فصل جدید رسما از این تیم جدا شدند.
2 بازیکن از ایثار قم جدا شدند
به گزارش قم نیوز،‌ ایثار قم در راه آماده‌سازی برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور این روزها در تمرینات آماده‌سازی به سر می‌برد و با بازیکنان جدید و قدیم خود مهیای رقابت با حریفان سوپرلیگی می‌شود.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم در راه کسب آمادگی برای حضوری موفق در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور دو دیدار تدارکاتی مقابل هیئت مرکزی نیز برگزار کردند و در آن به برتری رسیدند و بازیکنان جدید خود را بیش از پیش مورد ارزیابی قرار دادند.

در شرایطی که زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور باقی نمانده است، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار نماینده قم در این رقابت‌ها، این روزها با جدیت برنامه‌های آماده‌سازی را انجام می‌دهد و در نقل و انتقالات لیگ جدید ۲ بازیکن فصل گذشته از این تیم جدا شدند.

نماینده قم در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بعد از انجام تمرینات سخت و طاقت فرسای بدنسازی و آمادگی تیمی، با نظر کادر فنی مجرب خود این روزها در حالی با انجام دیدارهای تدارکاتی به منظور ایجاد هماهنگی بین نفرات خود تلاش می‌کند که موسی قضیبی و ذکریا حسامی‌زاده بازیکنان خوزستانی خود را به دلیل پایان قراردادشان از دست داد.

این در حالی است که با جذب بازیکنان جدید به عنوان جایگزین نفرات جدا شده، جانبازان و معلولین توانمند تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در تلاش برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، بعد از پیروزی در نخستین دیداری تدارکاتی خود مقابل تیم هیئت مرکزی،‌ در دومین مسابقه نیز برابر این رقیب که یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر این فصل است به برتری رسیدند.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم در این دیدار تدارکاتی و دوستانه در سالن ورزشی بهزیستی قم پذیرای تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی یکی از تیم‌های حاضر در سوپر لیگ بودند که نتیجه این دیدار ۶۱ بر ۴۷ به سود شاگردان عباس خاکی در تیم ایثار قم تمام شد.

تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم در این دیدار در حالی مقابل حریف خود صاحب برتری شدند که از بازیکنان جدید خود که به تازگی به این تیم پیوسته‌اند، استفاده کرد و کادر فنی این تیم سعی در ارزیابی میزان آمادگی بازیکنان خود داشت.

بازی‌های تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از روز بیست و دوم مرداد ماه آغاز می‌شود و نماینده قم در مرحله نخست این پیکارها برابر حریفان خود به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbf5b5.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما