پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 25258

۷۲ شبکه ماهواره‌ای سبک زندگی اسلامی را نشانه گرفته است

قم نيوز : قم نیوز: مسئول جنگ نرم نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در حال حاضر ۲۴ شبکه به شکل گسترده اعتقادات و ۴۸ شبکه نیز سبک زندگی را نشانه گرفته است.
۷۲ شبکه ماهواره‌ای سبک زندگی اسلامی را نشانه گرفته است
به گزارش  قم نیوز، حجت الاسلام سعید عبدالهی صبح امروز در همایش بصیرتی آسیب های ماهواره(دجال واره ها) که به همت بسیج فرهنگیان در سالن تربیت برگزار شد، با اشاره به تفاوت جنگ نرم و جنگ سخت، اظهار کرد: در جنگ سخت و دفاع مقدس اجبار وجود دارد و دشمن را مجبور می کنیم تا از مواضع خود عقب نشینی کند، اما در جنگ نرم اغنا و رضایت مخاطب مطرح است.

مدیر مرکز تحقیقات و آموزش جنگ نرم نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با اشاره به نگرش دولت تدبیر نسبت به ماهواره‌ها، افزود: در حال حاضر دولت هجوم آسیب های ماهواره‌ها را قبول ندارد و به نظر دولت جدید ماهواره‌ها در تغییز نگرش جوانان بی‌اثر هستند.

وی با اشاره به علت جلوگیری از پخش فیلم های ویدئویی در ابتدای انقلاب، تصریح کرد: در آن زمان ما توان مقابله با آنها را نداشتیم بنابراین چون نمی توانستیم فیلم خوب تولید کنیم و حق انتخاب را به مخاطبان دهیم از توزیع این فیلم ها در بین مردم جلوگیری می کردیم.

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به ۲۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای که در زمینه ساخت فیلم فعالیت دارند، عنوان کرد: ۱۲۰ شبکه آن به زبان فارسی است که ۹۵ تا ۱۰۰ شبکه آن به شکل تخصصی فرهنگ و سبک زندگی مردم را نشانه گرفته است.

مدیر مرکز تحقیقات و آموزش جنگ نرم نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با اشاره به تعداد شبکه های ماهواره‌ای ضد دین و سبک زندگی، بیان کرد: در حال حاضر ۲۴ شبکه به شکل گستره اعتقادت و ۴۸ شبکه نیز سبک زندگی را نشانه گرفته است که نمود این تفکرات ضد دین و فرهنگی را در محتوای برنامه ها می توان به دقت مشاهده کرد.

وی با تاکید برای بالا بردن سواد رسانه‌ای، گفت: باید تلاش کنیم سواد رسانه ای را بالا ببریم و لایه های زیرین فیلم ها را شناسایی کنیم تا مخاطبان ما عمق ماجرا و دسیسه پنهان دشمن را از تولید این فیلم ها شناسایی کنند.

حجت الاسلام عبدالهی با تاکید به حمله دشمن به کانون خانواده با پخش فیلم های خانوادگی ماهواره‌ای، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن با نمایش فیلم های خانوادگی سعی در عادی سازی روابط نامشروع، تولد فرزندان قبل از ازدواج و خیانت های خانوادگی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbw5b5.rhbsspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما