?>?> قم نیوز - نشست صمیمی استاندار قم با مردم منطقه نیروگاه - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست صمیمی استاندار قم با مردم منطقه نیروگاه

خبرگزاری ايرنا , 22 تير 1393 ساعت 10:34

قم نیوز: نشست صمیمی استاندار قم با مردم منطقه نیروگاه شنبه شب با حضور جمعی از معاونین و مدیران استانداری و اقشار مختلف مردم در مسجد طفلان مسلم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدصادق صالحی منشˈ در این جلسه ضمن گفت وگو با مردم ، از نزدیک در جریان برخی مشکلات منطقه دو قم و ساکنان این محلات نسبتا محروم قرار گرفت.

وی همچنین در سخنانی، حضور پرشور و حماسی مردم منطقه نیروگاه قم در صحنه های حساس انقلاب اسلامی را مورد تمجید قرار داد و گفت: اهالی این منطقه، مردمانی سخت کوش، انقلابی و علاقه مند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

استاندار قم با تبریک میلاد پرخیر و برکت امام حسن مجتبی(ع)، سختی ها و مصیبت های فراوان این امام همام در طول زندگی را مورد توجه قرار داد و گفت: ایشان با اخلاق و منش بزرگوارانه، سخاوت و بخشش بی نظیر و یاری رساندن به نیازمندان الگوی تمامی انسان ها و مسلمانان هستند.

وی در ادامه جلسه، به پرسش ها و درخواست های مردمی از جمله عدم آسفالت برخی شوارع و معابر و معضل تخلیه نخاله های ساختمانی در محدوده شهری پاسخ گفت و برخی مشکلات و معضلات مطرح شده را جهت پیگیری و برطرف ساختن آنها به معاونین و مدیران مربوطه ارجاع داد.

صالحی منش در پاسخ به یکی از درخواست های مردمی در رابطه با برخورد با اراذل و اوباش در منطقه نیروگاه، گفت: افراد خلافکار و اوباش هیچ گاه در جامعه جایی نداشته و ندارند و دستگاههای قضایی و انتظامی باید با برخورد قاطعانه، اجازه کمترین تحرک و امنیت را به آنها ندهند.

وی همچنین در رابطه با ساعات کاری ادارات و بانک ها و تعطیلی روزهای پنج شنبه در استان قم، تصریح کرد: موضوع تعطیلی ادارات و دستگاههای اجرایی در روزهای پنجشنبه در شورای اداری استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25315

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25315/نشست-صمیمی-استاندار-قم-مردم-منطقه-نیروگاه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir