دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 2533
غرویان:

شكار هواپیمای جاسوسی بهپاد حامل پیام های بزرگی برای آمریكا است

قم نيوز : قم نیوز: استاد برجسته ی حوزه ی علمیه قم گفت: شكار هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی آمریكا توسط ایران، حامل پیام هایی بزرگ برای آمریكا است.
شكار هواپیمای جاسوسی بهپاد حامل پیام های بزرگی برای آمریكا است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محسن غرویان روز دو شنبه افزود: پیام سیاسی كه شكار هواپیمای جاسوسی برای آمریكا داشت، این است كه این كشور نباید خود را ناظم نظم نوین جهان بداند و تصور كند كه سراسر جهان از جهت سیاسی و اجتماعی مطیع و جولانگاه اوست.

وی با اشاره به روند تحولات در جهان و خیزشهای فراگیر مردمی علیه استكبار و نظام سرمایه داری، گفت: آمریكا باید از عالم خواب و خیالی كه در آن خود را قدرت منحصر به فرد دنیا تصور می كند، خارج شود وبه واقعیات دنیای كنونی برگردد.

استاد برجسته حوزه ی علمیه ی قم بیان كرد: واكنش مقامات آمریكایی نسبت به كنترل هواپیمای جاسوسی نشان دهنده شگفت زدگی آنها نسبت به فناوری و پیشرفت الكترونیكی ایران است.

غرویان با اشاره به نزدیك بودن انتخابات حزبی آمریكا، گفت: بعضی از مقامات آمریكایی بخصوص رقبای اوباما این رخداد را شكستی بزرگ برای وی تلقی می كنند.

غرویان، در پایان با بیان اینكه مسائل سیاسی ایران توسط سیاست مداران آمریكا بطور كامل رصد می شود از مقامات و ملت ایران خواست با پیروی از سخنان مقام معظم رهبری، وحدت را حفظ كرده و در انتخابات بصورت با شكوه ظاهر شوند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.x8wbjh8nx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما