شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 25449

انتقاد آیت الله مکارم از حامیان تروریست

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه سعودی‌ها بیشترین قرآن را چاپ می‌کنند گفت: باید از آنها پرسید چقدر به قرآن عمل می‌کنید.
انتقاد آیت الله مکارم از حامیان تروریست
به گزارش قم نیوز، با تصمیم و برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال امید کشورمان یکی دیگر از مراحل و برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتبال رده سنی امید کشورمان با هدف حضور پرقدرت در رقابت‌های فوتبال باز‌ی‌های آسیایی ۲۰۱۴ با سفر به کشور اردن برگزار می‌شود.

در حالی که زمان و میزبان برگزاری مسابقات فوتبال قهرمانی بازی‌های آسیایی سال ۲۰۱۴ مشخص شده است، این مسابقات با برنامه‌ریزی شورای برگزاری بازی‌های قرار است از هفته پایانی شهریور ماه و زودتر از رقابت سایر رشته‌ها به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی آغاز شود.

برای تشکیل اردوی تیم اعزامی به کشور اردن ۲۳ بازیکن ملی پوش از سوی ادواردو نلو وینگادا سرمربی اهل پرتغال تیم ملی کشورمان انتخاب شده‌اند که ترکیب اصلی تیم را نیز تشکیل می‌دهند و ۲ تن از آنها روزبه چشمی و امید قربانی از تیم فوتبال صبای قم هستند.

در این اردو که اول مرحله اردوی خارج از کشور تمرینات تیم ملی فوتبال امید محسوب می‌شود، کادر فنی تیم ملی تمرکز اصلی خود را بر روی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های ویژه بازی‌های آسیایی قرار داده‌اند، ضمن اینکه تمرینات بدن سازی ملی پوشان نیز ادامه خواهد داشت.

پس از اعزام به کشور اردن و البته پیش از شروع بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال این کشور، ملی پوشان کشورمان قرار است در اردوی آماده‌سازی خود را در این کشور برپا کنند تا در فاصله اندک باقی مانده تا بازی‌های آسیایی بهترین شرایط را به دست بیاورند.

اهمیت مسابقات تدارکاتی پیش از شروع بازی‌های آسیایی به این دلیل است که کادر فنی تیم ملی قصد دارد هماهنگی و آمادگی ملی پوشان را بر اساس تاکتیک‌های در نظر گرفته شده محک بزند، ضمن اینکه این اردوها و بازی‌‌های فرصت خوبی برای مرور تفکرات وینگادا در حین بازی محسوب می‌شوند.

بازیکنانی که برای اعزام به کشور اردن انتخاب شده‌اند حجت صدقی، محمد ناصری، محمدرضا اخباری، آرام عباسی، محمد دانشگر، امید قربانی، یوسف وکیا، وحید حیدریه، محمدعلی فرامرزی، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی و ولید مشایی‌زاده هستند.

همچنین آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، احسان سخندان، محمدامین جهان‌کهن، بهنام برزای، امیرارسلان مطهری، مرتضی آقا خان، علی کریمی، احسان پهلون، علی مردانی و شاهین ثاقبی‌حور دیگر نفراتی هستند که از سوی وینگادا برای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی امید در اردن دعوت شده‌اند.

لازم به ذکر است: بازیکنان تیم ملی فوتبال امید کشورمان از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) صبح امروز شنبه تهران را به مقصد اردن ترک کردند و پس از برگزاری اردو و دیدار دوستانه، سوم مرداد ماه به تهران باز خواهند گشت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdno0x.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما